نویسندگی فیلم‌نامه فیلم Baby Driver 2 به پایان رسیده است

29 January 2021 - 23:04

ادگار رایت (Edgar Wright) کارگردان فیلم Baby Driver تایید کرد که نویسندگی فیلم‌نامه فیلم Baby Driver 2 «بیبی درایور ۲» به پایان رسیده است.

ادگار رایت با فیلم‌های Shaun of the Dead و Scott Pilgrim vs. the World شناخته شده است گرچه فیلم Baby Driver از این کارگردان بیشترین تمجید را از جانب منتقدان دریافت کرده و سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. دو سال پیش این کارگردان اعلام کرد که پیش‌نویس فیلم‌نامه دنباله این فیلم را به پایان رسانده و سال پیش اعلام شد که سونی اجازه ساخت دنباله این فیلم را صادر کرده است. ادگار رایت در مصاحبه اخیر خود با Variety اعلام کرد که نویسندگی فیلم‌نامه این فیلم رسماً به اتمام رسیده است.

رایت گفت:

فیلم‌نامه نوشته شده است. در واقع من سه پیش‌نویس برای این فیلم نوشته‌ام. جالب است، طرفداران از من سوال می‌کنند که فیلم در چه حال است در صورتی که با این همه‌گیری که اتفاق افتاده اوضاع در دست من نمی‌باشد.

سال گذشته گزارش شد که استودیو به دنبال بازیگر جدید زنی برای نقشی مانند کاراکتر دبورا با بازی لیلی جیمز (Lily James) بوده است. انتظار می‌رفت که تولید فیلم اواخر سال پیش شروع شود اما به علت همه‌گیری ویروس کرونا به زمان دیگری موکول شده است. همین‌طور گزارش شده بود انسل الگورت دوباره در نقش خود حاضر خواهد شد و شاهد بازگشت لیلی جیمز و جان برنتال در نقش سی‌جی جونز خواهیم بود.

 

منبع : Comic Book

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.