آرمی همر از سریال The Offer شبکه پارامونت پلاس جدا شد

30 January 2021 - 12:05
سریال The Offer

آرمی همر (Armie Hammer) دیگر قرار نیست که در سریال آینده The Offer نقش‌آفرینی کند. این بازیگر بیشتر برای هنرنمایی‌اش در فیلم‌های تحسین شده‌ای از جمله فیلم Call Me by Your Name کمپانی Sony Pictures Classics و همچنین فیلم The Social Network شناخته شده است.

اکنون به علت جنجال‌های به وجود آمده در شبکه اجتماعی‌اش، او از نقش خود در این سریال انصراف داده است. The Offer سریال کوتاه ده قسمتی است که قرار است برای پخش در شبکه اینترنتی پارامونت پلاس تولید شود و داستان آن براساس رمان نوشته شده توسط ماریو پوزو (Mario Puzo) که به بررسی تجربه کاری فیلم‌ساز کانادایی با نام آلبر اس. رودی (Albert Stotland Ruddy) در حین ساخت فیلم کلاسیک The Godfather در سال ۱۹۷۲ می‌پردازد، ساخته خواهد شد و وظیفه کارگردانی این سریال نیز، بر عهده فیلم‌سازی با نام فرانسیس فورد کوپولا (Francis Ford Coppola) خواهد بود.

این فیلم‌ساز مشهور (آلبر اس. رودی) و برنده جایزه اسکار، بر روی فیلم‌های بسیار محبوب دیگری از جمله فیلم Million Dollar Baby و هر دو نسخه از فیلم The Longest Yard نیز کار کرده که فیلم The Longest Yard نیز براساس داستانی نوشته شده توسط او ساخته شده است.

کار نوشتن فیلم‌نامه این سریال بر عهده مایکل تالکین (Michael Tolkin) خواهد بود که این نویسنده پیش از این، بر روی سریال کوتاه نامزد دریافت جایزه امی با نام Escape at Dannemora نیز کار کرده است. علاوه بر مایکل تالکین، از تهیه‌کنندگان اجرایی دیگری که در ساخت این سریال نقش خواهند داشت می‌توان به نیکی توسکانو (Nikki Toscano)، لسلی گریف (Leslie Grief) و البته خود آلبر اس. رودی اشاره کرد. خبر نقش‌آفرینی آرمی همر در نقش آلبر اس. رودی در سریال The Offer، در ماه دسامبر سال پیش (آذر ماه ۱۳۹۹) اعلام شده بود.

با این حال اکنون به نظر می‌رسد که سریال The Offer به بازیگر دیگری برای بازی در این نقش احتیاج خواهد داشت. براساس گزارش منتشر شده از وب‌سایت Variety، آرمی همر دیگر جزء بازیگران این سریال نخواهد بود. سریال The Offer، دومین پروژه‌ای است که این بازیگر در طی این ماه از آن خارج شده است.

اعلامیه خروج آرمی همر از سریال The Offer، پس از خبر جدایی‌اش از فیلم رمانتیک و کمدی با نام Shotgun Wedding منتشر شده است. او قرار بوده که در فیلم Shotgun Wedding در مقابل جنیفر لوپز (Jennifer Lopez) به عنوان یکی از بازیگران اصلی نقش‌آفرینی کند ولی پس از آزار و اذیت‌های اینترنتی و جنجال‌های به وجود آمده به علت تصاویر منتشر شده از پیام‌های ارسالی‌اش در شبکه اجتماعی خود در اینستاگرام، او از این پروژه خارج شد.

پس از منتشر شدن خبر خروج او از فیلم Shotgun Wedding، آرمی همر با انتشار بیانیه‌ای، نسبت به ترک کردن خانواده‌اش برای مدتی طولانی جهت نقش‌آفرینی در این فیلم ابراز نگرانی کرد و اتهامات وارد شده به خود را نیز با جملاتی مانند «ادعاهای مزخرف» و «حملات آنلاین شرورانه و جعلی» توصیف کرد.

هنوز مشخص نیست که چگونه و چه زمانی آرمی همر قصد دارد تا در حرفه کاری‌اش پیشرفت کند. او همچنین چندین پروژه را نیز در برنامه‌های آینده خود دارد که کار تولید آن‌ها را به اتمام رسانده ولی هنوز منتشر نشده‌اند، مانند فیلم Death on the Nile با کارگردانی کنت برانا (Kenneth Branagh) و فیلم دلهره‌آوری با نام Crisis و با نقش‌آفرینی گری اولدمن (Gary Oldman).

به احتمال بسیار زیاد، این فیلم‌ها تنها به علت جنجال‌های به وجود آمده توسط این بازیگر با تأخیر مواجه نخواهند شد و اگر تأخیری هم در تاریخ انتشار آن‌ها صورت بگیرد، به علت همه‌گیری ویروس کرونا و تعطیلی سینماها خواهد بود ولی با این وجود، جنجال‌های به وجود آمده توسط او، در میزان حضورش در تبلیغات این فیلم‌ها تأثیر خواهد گذاشت.

تنها زمان مشخص خواهد کرد که او چگونه قرار است این جنجال‌های به وجود آمده را پشت سر بگذارد ولی فعلاً نقش او در فیلم Shotgun Wedding توسط بازیگر دیگری با نام جاش دوهامل (Josh Duhamel) جایگزین شده و در مورد نقشش در سریال The Offer نیز، هنوز بازیگری برای بازی به جای او در این سریال انتخاب نشده است.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.