فیلم‌برداری فیلم Shazam 2 در ماه می سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد

30 January 2021 - 23:15

بازیگر فیلم Shazam! Fury of the Gods، مگان گود (Meagan Good) تایید کرد که فیلم‌برداری فیلم Shazam 2 از ماه می آغاز خواهد شد.

فیلم !Shazam به کارگردانی دیوید اف. سندبرگ (David F. Sandberg) به موفقیتی در باکس آفیس و همین‌طور بین منتقدین تبدیل شد. این فیلم شروع داستان بیلی بتسون، یک نوجوان یتیم بود که قدرت تبدیل شدن به یک ابرقهرمان بزرگسال را بدست آورده، می‌باشد. در ادامه فیلم بیلی قدرت خود را با برادران و خواهران خود به اشتراک گذاشته که در ادامه به او کمک می‌کنند گناهان هفت‌گانه و سیوانا را شکست دهد. یکی از خواهران بیلی، دارلا دودلی با بازی فیث هرمان (Faithe Herman) بوده است که گود نقش وی را هنگام تبدیل شدن ایفا می‌کند. طبق گزارشات تایید شده هرمان و گود در دنباله این فیلم بازخواهند گشت.

از زمان معرفی فیلم Shazam! Fury of the Gods در آوریل سال ۲۰۱۹ این فیلم چندین بار با تاخیر مواجه شده است. این فیلم اولین بار برای اکران در تاریخ ۴ آوریل سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده بود اما به علت شیوع همه‌گیری ویروس کرونا در آمریکا تا تاریخ ۴ نوامبر سال ۲۰۲۲ به تاخیر افتاد و در اکتبر سال ۲۰۲۰ فیلم بار دیگری با تاخیر مواجه شد و در حال حاضر تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۳ برای اکران این فیلم در نظر گرفته شده است. قبل از اعلام تاخیر مجدد، زکری لی‌وای (Zachary Levi) اعلام کرده بود که فیلم‌برداری این فیلم در اوایل سال ۲۰۲۱ شروع خواهد شد ولی به علت برنامه‌ریزی مجدد، تاریخ شروع تولید فیلم نیز تحت تاثیر قرار گرفته و فیلم‌برداری این فیلم در تابستان امسال آغاز خواهد شد.

اخیراً مگان گود در برنامه The Carlos Watson Show حضور پیدا کرده و تایید کرد که فیلم‌برداری فیلم Shazam 2 در تابستان سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد. در مصاحبه گود تایید کرد که فیلم‌برداری دنباله این فیلم DC تقریباً دو سال قبل از تاریخ اکران آن آغاز خواهد شد.

در گذشته لی‌وای و سندبرگ درباره نگرانی‌های خود برای اکران با تاخیر فیلم Shazam 2 صحبت کرده‌اند. کارگردان این فیلم نگران از دست رفتن علاقه بینندگان به فیلم بوده به این علت که دنباله این فیلم چهار سال پس از فیلم اول اکران خواهد شد و همین‌طور مشکل بازیگران جوان نیز وجود دارد. همان‌طور که لی‌وای در مصاحبه‌ای اعلام کرد بازیگران جوان Shazam به سرعت در حال رشد بوده‌اند و اگر فیلم‌برداری بزودی شروع نشود به گفته لی‌وای نوجوانان به بزرگسالان تبدیل خواهند شد.

 

منبع : Screen Rant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.