فروش فیلم به «دیدن این فیلم جرم است» ۴۰۰ میلیون تومان رسید

23 January 2021 - 15:15

غلامرضا فرجی درباره اکران فیلم «دیدن این فیلم جرم است» معتقد است با اینکه هیچ‌گونه تبلیغی از این فیلم در رسانه ملی پخش نشده، اما بیش از ۳۰ هزار مخاطب برای دیدن آن به سینماها رفته‌اند.

غلامرضا فرجی، مدیر پخش «بهمن سبز» درباره آخرین وضعیت فروش فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان در سینماها گفت:
«فروش این فیلم روز به روز در حال رشد است، به طوری که در دو روز آخر هفته، پرفروش‌ترین روزهای اکران را داشتیم.»‌

فرجی توضیح داد:
«فروش در این دو روز بیش از ۸۰ میلیون تومان بود که عدد بسیار قابل توجهی در دوران کروناست. مجموع فروش «دیدن این فیلم جرم است» در حال حاضر از مرز ۴۰۰ میلیون تومان عبور کرده است.»

او همچنین با اشاره به استقبال خوب مخاطبان از این فیلم بدون تبلیغات شهری و تلویزیونی گفت:
«در حالی که تاکنون هیچ تیزری از این فیلم از تلویزیون پخش نشده است، امیدواریم طی روزهای آتی با مساعدت رسانه ملی این حمایت انجام شود.»

فرجی افزود:
«وضعیت نسبت به تیر و بازگشایی اولیه سینماها تغییر بسیاری کرده است و موج تازه‌ای از بازگشت سینمادوستان به سینما را شاهدیم. شب گذشته در اکثر سانس‌های پردیس‌ تهران با تکمیل ظرفیت مواجه بودیم. فروش و استقبال در شهرهای مشهد، اصفهان و تهران بسیار مطلوب است و می‌تواند معیار خوبی برای امکان‌سنجی برگزاری مردمی جشنواره فجر و تمرینی برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی باشد.»

مدیر پخش «بهمن سبز» گفت:
«کم‌تر کسی انتظار این میزان استقبال را داشت، وضعیت سینماها رو به بهبود است و در صورت اطلاع‌رسانی عمومی درست و اکران فیلم‌های جذاب، می‌توان به رونق دوباره سینماها امیدوار بود.»

منبع: خبرآنلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.