فصل دوم Stranger Things بزرگ‌تر و تاریک‌تر خواهد بود

13 January 2017 - 23:00

سریال Stranger Things با شروع پخش خود در سال گذشته، تبدیل به یکی از پدیده‌های موفق شبکه نتفلیکس شد. بازگشت به دهه ۸۰ میلادی با چاشنی وحشت و تخیل، موضوعی بود که بسیاری از مخاطبان به آن واکنش مثبت نشان دادند و انتظار دارند این روند کماکان ادامه داشته‌باشد. با وجود موفقیت سریال در فصل اول خود و توجهات ویژه به سمت بازیگران جوان آن، انتظارات برای فصل دوم آن، در اوج خود قرار دارد. با سینماگیمفا همراه باشید.

اگرچه اطلاعات کمی وجود دارد، ولی می‌دانیم که سریال قصد دارد دایره بازیگران خود را با به کارگیری چهره‌هایی آشنا از جمله شان آستین (Sean Astin)، پل ریزر (Paul Reiser) و برت گلمن (Brett Gelman) گسترده‌تر کند. بازیگران جدید صدالبته به جمع بازیگران فصل قبلی از جمله میلی بابی براون (Millie Bobby Brown)، فین ولف‌هارد (Finn Wolfhard)، ویونا رایدر (Winona Ryder)، دیوید هاربور (David Harbour)، گیتن ماتاراتزو (Gaten Matarazzo) و کیلب مک‌لافلین (Caleb McLaughlin) اضافه خواهند شد. اینکه کاراکترها در این فصل به دنبال چه چیزی خواهند بود و چه چیزهایی از رویارویی‌شان با دموگورگان (موجود وحشتناک سریال) و دنیای Upside Down (دنیای موازی با دنیای سریال) آموخته‌اند، مشخص نیست و به احتمال زیاد نیز تا شروع پخش فصل جدید به همین صورت باقی خواهد ماند.

با این وجود Vanity Fair در مصاحبه خود با بازیگران و تهیه‌کننده اجرایی سریال، این سوال را مطرح کرد که طرفداران هنگام پخش فصل جدید، انتظار چه چیزی را داشته‌باشند. شان لوی (Shawn Levy) در این رابطه گفت:

فصل دوم در مقایسه با فصل اول، بزرگ‌تر و به مراتب تاریک‌تر خواهد بود. تهدید برای شخصیت ویل بایرز در فصل اول، در فصل جدید به مراتب جدی‌تر خواهد بود. این تمام چیزی است که می‌توانم بگویم! اما این را هم بگویم که فصل دوم از مجموعه بازیگران بزرگ‌تری بهره خواهد برد و به طور قطع به ریشه‌های جادویی روایت داستان خود که در فصل اول آن را پایه گذاری کردیم، وفادار خواهد بود. داستان کماکان شخصیت محور خواهد بود و پیرامون گروه کوچک دوستان جریان خواهد داشت.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hold the Door says:

    به شدت منتظر فصل ۲ش هستم فصل ۱ش وحشتناک عالی بود طوزیکه هر ۸ قسمتو پشت سر هم دیدم :)

  • Ali Danger says:

    وای وای بدجوری براش هایپم…
    کل خانواده رو هایپ کردم براش D: