جیمز گان ایده‌های اسپین‌آف بیشتری برای Suicide Squad در نظر دارد

31 January 2021 - 23:23

کارگردان MCU، جیمز گان اعلام کرد که ممکن است بعد از اسپین‌آف Suicide Squad «جوخه خودکشی» خود با نام Peacemaker ممکن است محتوای بیشتری برای DCEU تولید کند.

اولین فیلم Suicide Squad که توسط دیوید آیر کارگردانی شده بود در سال ۲۰۱۶ اکران شد و به شدت مورد انتقاد منتقدین قرار گرفت. گان که کارگردانی فیلم‌های محبوب Guardians Of The Galaxy مارول را برعهده داشته برای کارگردانی فیلم بعدی Suicide Squad انتخاب شد که به نوعی یک ریبوت از این فیلم خواهد بود.

فیلم The Suicide Squad برای اکران در ماه آگوست سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده و سریال Peacemaker که اسپین‌آفی از این مجموعه بوده است برای سرویس HBO Max ساخته خواهد شد. با دومین پروژه گان در DCEU شاهد بازگشت جان سینا در نقش کاراکتر خود در فیلم Suicide Squad خواهیم بود. نویسندگی این سریال توسط گان در طول دوران قرنطینه صورت گرفته است.

گان در پاسخ به پرسش یکی از طرفداران که پرسیده بود “ایده دیگری برای اسپین‌آف Suicide Squad دارید؟” پاسخ داد “بله.”

گان در توییت خود اشاره به معرفی کاراکترهای جدید در سریال Peacemaker داشت. وی همین‌طور علاقه خود را به Metal Men اعلام کرده است.
ایده‌های جدید گان برای DCEU موضوع عجیبی نیست ولی به این معنی نخواهد بود که این ایده‌ها مانند Peacemaker به حقیقت خواهند پیوست. گان اخیراً در توییتی اعلام کرد که The Suicide Squad جالب‌ترین فیلمی بوده که در طول حرفه خود به فیلم‌برداری آن پرداخته است، پس ممکن است به ساخت محتوا برای DC و کمپانی برادران وارنر ادامه دهد.
منبع : Screen Rant
برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.