افلک: اگر فیلم بتمن را بسازم فشارهای موجود را تحمل می‌کنم

13 January 2017 - 23:59

قبل از قرار گرفتن در قامت شوالیه تاریکی در دنیای دی‌سی، بن افلک (Ben Affleck) با به نمایش گذاشتن عملکردی عالی در سال‌های اخیر، هم در مقابل دوربین و هم در پشت آن، توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کرد. عملکرد او به عنوان کارگردان همواره با موفقیت همراه بوده‌است و به همین دلیل بسیاری از طرفداران علاقه دارند کارگردانی فیلم سولوی بتمن نیز توسط خود او انجام شود. حتی بسیاری که در مورد قرار گرفتن او در نقش یک ابرقهرمان شبهه داشتند، با مشاهده نمایش او در فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت»، تحت تاثیر قرار گرفتند. با سینماگیمفا همراه باشید.

پروژه فیلم سولوی The Batman، تا به این لحظه بدون حاشیه پیش نرفته‌است، جایی که اغلب این حاشیه‌ها توسط رئیس استودیو و خود افلک ایجاد شده‌است. این نگرانی‌ها زمانی شدت گرفت که افلک اعلام کرد که اگر فیلم‌نامه نگارش شده باب میل او نباشد، کارگردانی آن را برعهده نخواهد گرفت که این موضوع باعث شد بسیاری از طرفداران نسبت به آینده این فیلم نگران شوند.

USA Today در مصاحبه اخیر خود با افلک پیرامون انتشار فیلم Live By Night «در شب زندگی کن»، به موضوع فیلم بتمن نیز پرداخت. افلک با اشاره به فشارهای موجود بر روی او پیرامون این پروژه افزود:

فیلم‌های ابرقهرمانی سطحی از توجهات را به سمت خود روانه می‌کنند که من تا به اکنون در هیچ پروژه‌ای آن را تجربه نکرده‌ام. شما نفر ۱۴ لیست بازیگران را انتخاب می‌کنید اما بازهم اینترنت در مورد آن غوغا به پا می‌کند. این موضوع را درک و از آن استقبال می‌کنم. این بخشی از فشاری است که باید در انجام پروژه با آن کنار بیایم. به همین دلیل است که تنها در صورت اعتماد کامل، متعهد به انجام آن می‌شوم. اما اگر این موضوع اتفاق بیافتد و آن روز از راه برسد، اطمینان دارم فشار و استرسی را تجربه خواهم کرد که هرگز در طول دوران کاری حرفه‌ایم آن را لمس نکرده‌ام، شکی در این مورد ندارم.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • aliakbar1998 says:

    من میگم با این فشارهایی که بهش وارد میشه این فیلم یه چیزی مثل بتمن علیه سوبرمن میشود ولی خداکنه که فیلم خوبی از اب دربیادبتمن کریستوفر نولان چقدر بدون دردسر ساخته و حتی روتن تومیتو بهش نمره خیلی خوبی داد فقط باید صبر کرد