چنینگ تیتوم همچنان ستاره‌ی فیلم Gambit خواهد بود

14 January 2017 - 09:00

روند ساخت پروژه‌های مختلف از سری محبوب X-Men «مردان ایکس» به خوبی پیش می‌رود؛ اما همچنان سرنوشت Gambit «گَمبیت»، فیلم مستقل این شخصیت، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با سینماگیمفا همراه باشید.

پیش از این قرار بود تا فیلم گمبیت در سال ۲۰۱۶ روانه‌ی پرده‌ی سینماها گردد اما با رخ دادن مشکلات فراوان، روند ساخت این فیلم برای مدت زیادی‌ست که متوقف شده است. آخرین شخصی که قرار بود وظیفه‌ی کارگردانی این فیلم را عهده‌دار شود، داگ لیمان (Doug Liman) است که وی نیز، تابستان امسال از این پروژه کناره‌گیری کرد. اما به نظر می‌رسد، همچنان چنینگ تیتوم (Channing Tatum) ستاره‌ی این فیلم خواهد بود.

لورن شولر دونر (Lauren Shuler Donner)، تهیه کننده‌ی سری فیلم‌های مردان ایکس، اخیراً در جریان کنفرانس انجمن مطبوعات و منتقدان تلویزیون در سال ۲۰۱۷، ضمن معرفی مجموعه‌ی تلویزیونی Legion «لژیون»، تائید کرد که چنینگ تیتوم همچنان بازیگر اصلی فیلم گمبیت خواهد بود. این خبر از سوی جَرت ویزلمن (Jarett Wieselman) اعلام شده است.

شخصیت گمبیت تاکنون تنها در بخش کوچکی از فیلم X-Men Origins: Wolverine حضور داشته است؛ که در آن فیلم، تیلور کیچ (Taylor Kitsch) در قالب این شخصیت ایفای نقش کرده است. تقریباً سه سال از زمانی که اعلام شد، قرار است فیلمی مستقل از این شخصیت، با بازی چنینگ تیتوم ساخته و اکران شود می‌گذرد؛ اما همچنان وضعیت این فیلم نامشخص است. اما پایبند بودن تیتوم به ایفای این نقش، خبری امیدوارکننده برای علاقه‌مندان این شخصیت خواهد بود.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.