تام هنکس نقش شخصیت شریر Dumbo را ایفا خواهد کرد

14 January 2017 - 11:00

روز گذشته شایعاتی مبنی بر حضور ویل اسمیت (Will Smith)، در یکی از نقش‌های اصلی تازه‌ترین فیلم زنده (لایو اکشن) استودیوی دیزنی پیکچرز، یعنی Dumbo «دامبو» به کارگردانی تیم برتون (Tim Burton) در سطح اینترنت پخش شد؛ حال خبر رسیده است که، تام هنکس (Tom Hanks) نیز قرار است نقش شخصیت شریر (منفی) این فیلم را ایفا کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

به گزارش Variety، تام هنکس در حال مذاکره با سازندگان فیلم دامبو، جهت ایفای یکی از نقش‌های اصلی این فیلم است. اگرچه حضور وی در این فیلم تاکنون قطعی نیست و احتمال شکست این مذاکرات به دلیل منفی بودن شخصیت پیشنهادی وجود دارد.

دامبو، بازسازی چهارمین انیمیشن بلند کلاسیک دیزنی‌ست که در سال ۱۹۴۱ به نمایش درآمد. این انیمیشن به روایت زندگی یک بچه فیل می‌پردازد که گوش‌های بزرگش، دلیلی بر سخره گرفتن از سوی دوستانش است؛ اگرچه این گوش‌های بزرگ، وی را قادر می‌سازند تا به پرواز درآید.

فیلمنامه‌ی این فیلم جدید را که قرار است ترکیبی از صحنه‌های زنده و فناوری‌های کامپیوتری (CG) باشد، ارن کروگر (Ehren Kruger) به نگارش درآورده است؛ از جمله شاخص‌ترین کارهای قبلی او می‌توان به فیلم Transformers «تغییر شکل‌دهندگان» اشاره کرد.

منبع : Dark Horizons

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.