تصاویری رنگی از فیلم Mank منتشر شد

2 February 2021 - 01:30

نت‌فلیکس با انتشار تصاویر رنگی جدید از تولید Mank، نگاهی جالب به پشت پرده‌ی این درام ارائه می‌دهد.

تصاویر جدید از تولید فیلم Mank، نسخه‌ی رنگی فیلم دیوید فینچر را نشان می‌دهد. گری اولدمن در نقش هرمان مانک مانکیویچ، فیلمنامه‌نویس شوخ طبع شناخته شده به دلیل همکاری با اورسون ولز در فیلمنامه‌ی Citizen Kane، بازی می‌کند. مانک اولین فیلم فینچر پس Gone Girl، محصول سال ۲۰۱۴ بود. فیلمی که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و بازی‌ گری اولدمن باعث شد بسیاری این فیلم را به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های سال ۲۰۲۰ معرفی کنند.

نت‌فلیکس با توئیت از تصاویر پشت صحنه‌ی مانک به صورت رنگی، نشان داد که چگونه یک فیلم سیاه و سفید برای انتخاب صحنه‌ها، نیاز به انتخاب و چینش صحنه‌های مختلفی دارد. به عنوان مثال، سامرویل توضیح داد پارچه ها بسیار مورد توجه قرار گرفتند، زیرا آن‌ها در فیلم سیاه و سفید با رنگ طبیعی خودشان دیده نمی‌شوند. گریم‌ها نیز در فیلم مشکلات مشابهی ایجاد کردند، زیرا ویلیامز، گریمور فیلم اظهار داشت که او باید چندین سایه مختلف از رژ لب را آزمایش کند تا مشخص کند که بهترین حالت برای فیلمبرداری یک اثر سیاه و سفید کدام یک است. تصاویر را می‌توانید در ادامه ببینید.

به همان روشی که مارتین اسکورسیزی در فیلم The Departed توانست موفق ظاهر شود، Mank آماده است که همان مسیر را دنبال کند. شبیه آنچه اسکورسیزی برای دهه‌ها تحمل کرد، فینچر در طول زندگی حرفه‌ای خود، نامزدی‌های متعددی از آکادمی برای درام‌های ساخته شده‌ی استادانه‌ی خود دریافت کرده است. با وجود اینکه هرگز برنده‌ی جایزه‌ی بهترین کارگردانی یا بهترین فیلم نشد. بازگشت او با فیلم Mank، بازگشتی به دورانی از سینمای کلاسیک ممکن است رای دهندگان آکادمی را آنقدر هیجان زده کند که سرانجام فینچر را سرانجام به این جایزه برساند.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.