نویسندگان فیلم Green Lantern Corps مشخص شدند

14 January 2017 - 12:00

به نظر می‌رسد پس از شکست فیلم Green Lantern «فانوس سبز»، استودیوی برادران وارنر و DC Comics، همچنان از تلاش برای بازگردان این فیلم به پرده‌های سینمایی دست برنمی‌دارند؛ چراکه اخیراً نویسندگان فیلم Green Lantern Corps «سپاه فانوس سبز» مشخص شده‌اند. با سینماگیمفا همراه باشید.

به‌تازگی استودیوی برادران وارنر، دیوید گویر (David Goyer) و جاستین رودز (Justin Rhodes) را به عنوان نویسندگان فیلم در دست ساخت، Green Lantern Corps معرفی کرده است. گویر به دلیل همکاری در نوشتن فیلمنامه‌ی Batman V Superman با فیلم‌هایی که بر اساس شخصیت‌های کمیک DC ساخته می‌شوند، غریبه نیست. از سوی دیگر رودز توانسته با نگارش فیلم‌نامه‌های در دست توسعه همچون Fantastic Voyage «سفر فانتزی» به تهیه کنندگی دیوید گویر، برای خود نامی دست‌و‌پا کند و ممکن است این فیلم (Green Lantern Corps) سکوی پرتابی برای وی باشد.

پیش از این و در سال ۲۰۱۱ میلادی، فیلمی بر اساس شخصیت Hal Jordan/Green Lantern و با بازی رایان رینولدز (Ryan Reynolds) ساخته و اکران گشت که متاسفانه با واکنش منفی منتقدین و تماشاگران همراه شد. با این حال DC تصمیم دارد تا با ساخت Green Lantern Corps بار دیگر این شخصیت را بر روی پرده‌های سینما بیاورد. طبق گزارش ددلاین، این فیلم به ترکیب داستان دو شخصیت Stewart و Jordan می‌پردازد که در تلاشند تا به یک سلاح مرگبار دست یابند. هنوز کارگردان و بازیگران این فیلم مشخص نشده‌اند.

منبع : EmpireOnline

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.