زکری لی‌وای ستاره‌ی Harold and the Purple Crayon خواهد بود

2 February 2021 - 23:21
Zachary Levi

زکری لی‌وای (Zachary Levi) برای نقش‌آفرینی به فیلم لایو-اکشن اقتباسی از کتاب کودکانه‌ی کلاسیک Harold and the Purple Crayon پیوست. این اثر توسط کمپانی Sony Pictures تولید خواهد شد.

دیوید گایون (David Guion) و مایکل هندلمن (Michael Handelman) که سابقه‌ی کار بر روی آثاری نظیر Night at the Museum: Secret of the Tomb و Dinner for Schmucks را دارند، وظیفه‌ی نویسندگی فیلم‌نامه‌ی این فیلم را بر عهده دارند.

جان دیویس (John Davis)، تهیه‌کننده‌ی باسابقه‌ی هالیوود که بر روی فیلم‌هایی ازجمله Dolemite Is My Name و Jungle Cruise محصول کمپانی Disney کار کرده است، از طریق کمپانی خودش با عنوان Davis Entertainment تهیه‌کنندگی این اثر را انجام خواهد داد.

کتاب «هارولد»، منتشر شده در سال ۱۹۵۵ به قلم کراکت جانسون (Crockett Johnson)، داستان پسری چهار ساله را تعریف می‌کند که به‌وسیله‌ی مداد رنگی جادویی‌اش، دنیاهایی را در اطرافش خلق می‌کند. کتاب بسیار موفقیت‌آمیز ظاهر شد به‌طوری‌که ۶ عنوان دنباله نیز برای آن منتشر شدند.

هالیوود برای مدت طولانی در پی اقتباس کردن این کتاب بر روی پرده‌ی نقره‌ای سینما است اما هر بار پروژه در مرحله‌ی پیش‌تولید ناکام باقی می‌ماند. افرادی نظیر اسپایک جونز (Spike Jonze)، استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) و ویل اسمیت (Will Smith) ازجمله کسانی هستند که تلاش کردند تا با کمپانی‌های تولیدی خودشان، این مجموعه کتاب‌ها را اقتباس کنند. پیش‌تر کمپانی Sony Pictures Animation که از زیرمجموعه‌های کمپانی سونی است اعلام کرده بود که مشغول کار بر روی ساخت نسخه‌ای انیمیشنی از کتاب مذکور است.

لی‌وای در فیلم موفق Shazam! به ایفای نقش پرداخت و قرار است که برای ایفای مجدد نقشش در دنباله‌ی آن نیز بازگردد. او همچنین در فیلم‌های Apollo 10 ½: A Space Age Adventure به کارگردانی ریچارد لینکلیتر (Richard Linklater) و Unbreakable Boy به کارگردانی جان گان (Jon Gunn) نیز به ایفای نقش خواهد پرداخت. او اکنون مشغول آماده شدن برای آغاز فیلم‌برداری فیلم American Underdog: The Kurt Warner Story  است که در آن نقش ستاره‌ی دنیای فوتبال آمریکایی کرت وارنر (Kurt Warner) را در درام ورزشی که کمپانی Lionsgate آن را خواهد ساخت، ایفا خواهد کرد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.