فیلم‌برداری صحنه‌های هالک در فیلم Thor: Ragnarok به پایان رسیده‌است!

4 August 2016 - 17:00

تاییکا وایتیتی (Taika Waititi) هفته قبل در مراسم کامیک کان سکانس یا صحنه مناسبی برای نمایش فیلم جدید مارول یعنی Thor: Ragnarok نداشت. این مسئله هیچکس را متعجب نکرد چرا که او تقریباً یک ماه است که به فیلم‌برداری قسمت سوم فیلم ابرقهرمان افسانه‌ای دنیای مارول یعنی ثور می‌پردازد. اما وقتی شنیدیم مارک رافلو (Mark Ruffalo) بازیگر نقش هالک فیلم‌برداری خود را به پایان رسانده است بسیار شگفت‌زده شدیم. با سینماگیمفا در ادامه خبر همراه باشید.

مارک رافلو قبلاً گفته بود که «راگناروک» همکاری ثور و هالک را در یک سفر و ماجراجویی نشان می‌دهد و حالا که می‌فهمیم فیلم‌برداری صحنه‌هایش تمام‌شده، به این سؤال می‌رسیم که آیا نقش هالک در این فیلم کم رنگ‌تر از آنچه هست که فکرش را می‌کردیم؟ واقعاً در این نقطه و با این اطلاعات کم نمی‌شود نظری داد، اما مارک رافلو در اینستاگرام خود تصویری منتشر کرد و در آن گفت که فیلم‌برداری صحنه‌هایش به پایان رسیده است:

۲۰۱۶-۰۸-۰۴_۱۳-۲۳-۱۵

به این نکته هم توجه داشته باشید که او هالک است! یعنی بیشتر کاری که مارک انجام می‌دهد پوشیدن لباس موشن کپچر و نقش‌آفرینی آن هیولای بزرگ و قدرتمندِ دوست‌داشتنی است! مسلماً صحنه‌های اکشنی که هالک سبزرنگ را در بر دارند به صورت دیجیتالی و با جلوه‌های ویژه پردازش می‌شوند؛ پس احتیاجی نیست که رافلو مانند بقیه بازیگران حاضر در فیلم چون خود ثور (با بازی کریس همزورث/Chris Hemsworth) یا لوکی (با بازی تام هیدلستون/Tom Hiddleston) در ست حضور داشته باشد.

می‌دانیم که «راگناروک» از عناصر داستانی کامیک و خط داستانی Planet Hulk بهره می‌برد (که در آن هالک با یک زره حضور پیدا می‌کند و مارول هم از آن در طول مراسم کامیک کان خود رونمایی کرد) و گزارشات دیگر می‌گویند که بیشتر هالک سبز را خواهیم دید تا آن دانشمند خسته‌کننده ای که نامش بروس بنر است!

در «ثور: راگناروک» بازیگرانی چون تسا تامسون (Tessa Thompson – در نقش والکری)، کیت بلانشت (Cate Blanchett – در نقش هِلا)، جف گلدبلوم (Jeff Goldblum – در نقش استاد اعظم)، کارل اوربان (Karl Urban – در نقش اِسکرج) نقش‌آفرینی می‌کنند و همین طور می‌دانیم که انتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) در نقش همیشگی خدایِ خدایان، ادین/Odin، بازمی‌گردد. در نوامبر سال آینده منتظر فیلم Thor: Ragnarok باشید.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • postman says:

    مارک رافلو یکی از بهترین بازیگرایی که از خیلی ستاره ها بهتره ولی کمتر دیده میشه .