فیلم‌برداری فیلم Eternals در مکان‌های واقعی انجام شده است

5 February 2021 - 12:13
فیلم Eternals

ستاره فیلم Eternals مارول، سلما هایک (Salma Hayek) به تازگی گفته است که این فیلم شبیه هیچ یک از پروژه‌های دنیای سینمایی مارول نیست چرا که این پروژه در مکان‌های واقعی فیلم‌برداری شده است.

داستان این فیلم بر روی نژادی فناناپذیر و خلق شده توسط سلستیال‌ها (سلستیال‌ها مخلوقاتی انسان‌نما و بزرگ، فوق‌العاده قدرتمند و از کهن‌ترین نژادهای فضایی در جهان مارول به‌شمار می‌روند) با نام اترنالز، تمرکز دارد که این گروه به مدت هزاران سال در کره زمین به صورت مخفیانه زندگی کرده‌اند و حتی‌ آن‌ها به شکل گرفتن تاریخچه انسان‌ها نیز کمک کرده‌اند.

روند فیلم‌برداری فیلم Eternals درست قبل از شروع همه‌گیری ویروس کرونا و مختل شدن روند ساخت پروژه‌ها، به اتمام رسیده بود و پس از چندین بار تأخیر در تاریخ اکران این فیلم به علت تعطیلی سینماها، اکنون کمپانی مارول برنامه‌ریزی کرده است که فیلم Eternals را در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش بگذارد.

فیلم Eternals که بخشی از پروژه‌های فاز ۴ استودیوهای مارول به شمار می‌آید، نمونه جدیدی از قهرمان‌ها را به فرنچایز دنیای سینمایی مارول معرفی خواهد کرد که آن‌ها باید در این فیلم جهت حفاظت از کره زمین با همکاری یکدیگر، با نژاد انسان‌نمایی با نام منحرفین (Deviants) مبارزه کنند.

با وجود اینکه تا به حال، احتمالاً به علت منبع اقتباس مبهم آن، هیچ‌گونه جزئیاتی از فیلم Eternals منتشر نشده ولی این فیلم شامل گروه بازیگری چشمگیری می‌باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به بازیگرانی مانند آنجلینا جولی (Angelina Jolie)، جما چان (Gemma Chan)، کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani)، برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) و ستاره های سریال Game of Thrones با نام‌های ریچارد مدن (Richard Madden) و کیت هرینگتون (Kit Harington) اشاره کرد. علاوه بر آن‌ها، سلما هایک نیز در این فیلم، عضو اصلی گروه اترنالز و رهبر آن‌ها با نام آژاک خواهد بود.

در حین انجام مصاحبه جدیدی با وب‌سایت ET، سلما هایک درباره فیلم Eternals و چگونگی متفاوت بودن این فیلم نسبت به دیگر پروژه‌های دنیای سینمایی مارول لب به صحبت گشوده است.

این فیلم توسط کلویی ژائو (Chloé Zhao)، تهیه‌کننده، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان برنده جایزه اسکار کارگردانی شده است. طبق صحبت‌های سلما هایک، فیلم Eternals احساس کاملاً متفاوتی را در بین مخاطبان در مقایسه با دیگر فیلم‌های دنیای سینمایی مارول به وجود خواهد آورد چرا که فیلم‌برداری این فیلم در مکان‌های واقعی انجام شده است. به نظر می‌رسد که این بازیگر، اعتقاد بسیاری را به شیوه کارگردانی کلویی ژائو و دید خلاقانه این کارگردان دارد.

سلما هایک در این باره گفت:

من فکر می‌کنم که قطعاً این فیلم دی‌ان‌ای خاصی را در مقایسه با دیگر پروژه‌های دنیای سینمایی مارول دارد. این فیلم (با دیگر پروژه‌های مارول) متفاوت است. فیلم Eternals توسط یک زن (کلویی ژائو) کارگردانی شده و همچنین ما بیشتر کارهای مربوط به این فیلم (فیلم‌برداری) را در خارج از استودیو ساخت آن انجام داده‌ایم.

مکان‌هایی که فیلم‌برداری این فیلم در آنجا انجام شده، مکان‌های واقعی هستند که در نحوه تولید دیگر پروژه‌های کمپانی مارول غیرمعمول است. من بسیار برای این فیلم هیجان‌زده هستم و حال و هوای خاصی در این فیلم وجود دارد که آن را تبدیل به فیلم خاصی کرده است. من برای پخش این فیلم بسیار هیجان‌زده هستم و همچنین کاراکتر خود و دیگر بازیگران این سریال را نیز بسیار دوست دارم.

علاوه بر فیلم‌برداری این فیلم که از قرار معلوم در مکان‌های واقعی انجام شده، فیلم Eternals پیش از این نیز، قرار بوده که با دیگر فیلم‌های دنیای سینمایی مارول تفاوت بسیاری داشته باشد چرا که داستان این فیلم در طی هزاران سال تعریف خواهد شد و کاراکتری با نام فاستوس و با نقش‌آفرینی برایان تایری هنری نیز در آن حضور خواهد داشت ولی به نظر می‌رسد که استخدام کارگردان تحسین شده‌ای مانند کلویی ژائو، علت یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های این فیلم با دیگر پروژه‌های دنیای سینمایی مارول خواهد بود.

فیلم‌های قبلی این کارگردان با نام‌های Nomadland و The Rider، در مقایسه با فیلم‌های کمپانی مارول با بودجه ناچیزی تولید شده و در این فیلم ها نیز، اغلب از مردم عادی که تا به حال در هیچ فیلمی نقش‌آفرینی نکرده‌اند استفاده شده تا احساس غوطه‌وری بیشتری در این فیلم‌ها به وجود بیاید.

به نظر می‌رسد که فیلم Eternals عمداً، تفاوت بسیاری را با دیگر پروژه‌های دنیای سینمایی خواهد داشت که احتمالاً این تفاوت برای تازه نگه داشتن این فرنچایز و جلوگیری از خسته شدن مخاطبان از فیلم‌های ژانر ابرقهرمانی بوده و کلویی ژائو نیز، به نظر بهترین گزینه برای انجام این کار بوده است. با وجود اینکه این کارگردان، با خلاقیت خود این فیلم را ساخته است ولی با این حال بسیار جالب خواهد بود تا ببینیم او چگونه قرار است که  با این فیلم، تکانی را به فیلم‌های ژانر ابرقهرمانی بدهد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.