هیو جکمن اطلاعات جدیدی از فیلم Logan فاش کرد

14 January 2017 - 20:50

زمان زیادی تا انتشار تریلر نهایی فیلم Logan نمانده است، که امروز صبح هیو جکمن به صورت رسمی اطلاعات جدیدی از آخرین حضور خود در فیلم، در نقش ولورین (لوگان) ارائه داد. اطلاعات خلاصه او چیزی را در مورد کارگردانی جیمز منگلد روشن نمی‌کرد و بیشتر در مورد خط داستانی فیلم بود. با سینما گیمفا همراه باشید.

او گفت:

در آینده‌ای نزدیک لوگان به خاطر بیماری‌اش در یک پناهگاه در مرز مکزیک پنهان شده و با کمک پروفسور ایکس در حال مداوای خود است. او دچار افسردگی شده و قصد ندارد دیگر در میان مردم برود و به کارهای پیشینش ادامه دهد. اما با ورود یک انسان جهش یافته‌ی نوجوان، که تحت تعقیب نیروهای تاریکی است، نظرش عوض می‌شود.

طبق اطلاعات قبلی فیلم، داستان فیلم در سال ۲۰۲۴، یعنی ده سال پس از زمان آخرین فیلم مردان ایکس : روزهای گذشته آینده (X-Men: Days of Future Past) می‌گذرد. حال سوال اصلی این است که این  انسان جهش یافته کیست. طبق عکس‌های فاش شده از فیلم می‌شود اینطور تحلیل کرد که این انسان جهش یافته، همان لورا ایکس ۲۳ است، که در کامیک‌بوک‌ها حضور دارد. نقش لورا را بازیگر نوجوانی به نام دفین کین (Dafne Keen) بازی‌ می‌کند.

با ورود این بازیگر نوجوان، حال تعداد آنتاگونیست‌های دارای قدرت فرابشری این مجموعه به سه تا می‌رسد. حالا لورا به جمع دونالد پیرس (Donald Pierce) و کالیبان(Caliban) که هر دو انسان هایی فرابشری و جهش‌یافته هستند، اضافه می‌شود. این انسان‌های جهش‌یافته حس بویایی و ردیابی بسیار قوی دارند.

این نهمین حضور و ظاهرا آخرین حضور هیوجکمن از سال ۲۰۰۰ در مجموعه فیلم‌های مردان X است. او در این باره گفته است:

من بهترین اوقات زندگی خودم را هنگام بازی کردن در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس گذرانده‌ام. من به شخصه برای بازی کردن در این فیلم به خودم افتخار می‌کنم و هربار که قرار است فیلمی جدید را شروع کنیم، هنوز من مانند فیلم اول پر از استرس و هیجان هستم. ظاهرا این فیلم آخرین حضور من است و من هنوز نتوانسته‌ام  این موضوع را باور کنم.

لوگان از سه مارچ امسال با بازیگرانی همچون هیوجکمن (Hugh Jackman)،  پاتریک استوارت (Patrick Stewart)،  ریچارد ای.گرانت (Richard E. Grant )، بوید هالبروک (Boyd Holbrook ) و استفن مرچنت (Stephen Merchant) به سینماها می آید.

منبع :cbr

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.