سه گانه‌ی ریمستر Lord of the Rings برای IMAX نیز منتشر خواهد شد

5 February 2021 - 22:18
سریال The Lord of the Rings آمازون

برای اولین بار، سه گانه‌ی Lord of the Rings از پیتر جکسون برای انتشار در IMAX بازسازی شده است و طرفداران می‌توانند بلیط‌های خود را از حالا دریافت کنند.

برای اولین بار، سه گانه‌ی Lord of the Rings اثر پیتر جکسون برای اکران در IMAX بازسازی شده است. در اقتباس از رمان‌هایی از جی.آر.آر تالکین، پیتر جکسون توانست معنا و تعریف جدیدی برای آثار فانتزی ایجاد کند. این فیلم‌ها از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ اکران شدند و آخرین فیلم این سری Return of the King توانسته بیشترین تعداد جایزه‌ی دریافت شده توسط یک فیلم در مراسم اسکار را به خود اختصاص دهد. سال ها بعد، جکسون تلاش کرد تا با سه گانه‌ی The Hobbit این دنیا را از نو بسازد، اما نتایج متفاوتی را به همراه داشت.

سه گانه‌ی Lord of the Rings  ممکن است اکنون بیست سال داشته باشد، اما هنوز محتوای جدیدی برای طرفداران دارد. سال گذشته، هر دو سری Lord of the Rings و The Hobbit برای تماشای لذت‌بخش در خانه با کیفیت ۴K بازسازی شدند و قرار است امسال محتواهای جدیدی از داستان‌های سرزمین میانه منتشر شود. علاوه بر این، آمازون هنوز بر روی سریال Lord of the Rings خود سخت کار می‌کند که داستان آن هزاران سال قبل از سری فیلم‎‌ها جریان دارد.

IMAX اعلام کرد که از تاریخ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ (۵ فوریه ۲۰۲۱) این سه گانه اولین نمایش ۴K خود را در مکان‌های انتخاب شده انجام می‌دهد. علاقه‌مندان می‌توانند بلیط های خود را از قبل خریداری کنند. فعلا در این تاریخ فیلم The Fellowship of the Ring نمایش داده می‌شود و دو فیلم دیگر در تاریخ ۱۲ فوریه منتشر خواهند شد. سالن‌های سینما در حال حاضر در شرایط دشواری قرار دارند، با شیوع ویروس کرونا در بسیاری از بخش‌های ایالات متحده آمریکا سینماها بسته و نمایش‌های بزرگ را به تأخیر می اندازد.

از آنجا که سری Lord of the Rings قبلاً با کیفیت ۴K در ویدئوی خانگی منتشر شده است، برخی از افراد هستند که ممکن است از قبل بدانند چه انتظاری از تصاویر IMAX دارند. مطمئناً تماشای فیلم از تلویزیون در مقایسه با نحوه‌ی نمایش آن به صورت IMAX بسیار متفاوت است و قطعا تجربه‌ای هیجان انگیز ایجاد خواهد کرد. به نظر می‌رسد فرصتی کاملاً مناسب برای طرفداران سرسخت است که دوست داشته باشند دنیای زنده و گسترده‌ی سرزمین میانه را بارها و بارها مرور کنند.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.