فروش جهانی Fantastic Beasts and Where to Find Them از مرز ۸۰۰ میلیون دلار عبور کرد

15 January 2017 - 09:00

فروش جهانی فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنان» از مرز ۸۰۰ میلیون دلار عبور کرد. این فیلم از ماه نوامبر سال گذشته‌ی میلادی، به اکران درآمده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینماگیمفا همراه باشید.

فروش خانگی نسخه‌ی فرعی از سری فیلم‌های محبوب Harry Potter «هری پاتر»، که قرار است خود نیز یک سری پنج‌گانه باشد، به ۲۲۹ میلیون دلار رسیده است؛ از سوی دیگر، این فیلم موفق شده است که حدود ۵۶۷ میلیون درآمد نیز از سینماهای سراسر جهان کسب کند. ۸۵ میلیون دلار از فروش جهانی این فیلم، متعلق به کشور چین، و ۶۵ میلیون دلار نیز از کشور انگلستان بدست آمده است. این میزان فروش در مقایسه با بودجه‌ی ۱۸۰ میلیون دلاری، این فیلم را تبدیل به موفق‌ترین فیلم استودیوی برادران وارنر در سطح بین‌المللی می‌کند.

سو کرول (Sue Kroll)، رئیس بخش بازاریابی و تولید فیلم برادران وارنر در سطح جهان، در خصوص موفقیت این فیلم بیان کرد:

“بازگشت به دنیای جادوگران با فیلم «جانوران شگفت‌انگیز» کاری پر از عشق و علاقه برای همه‌ی ما بود، و این بسیار عالیست که ببینیم، بینندگان سراسر جهان، از ورود شخصیت‌های جدید به دنیایی که توسط جی.کی رولینگ (J.K. Rowling) غیرقابل مقایسه خلق شده است، استقبال کرده‌اند.”

فیلم «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنان»، توسط دیوید یتس (David Yates) بر اساس فیلمنامه‌ای از خود جی.کی رولینگ ساخته شده است. این فیلم به روایت داستان نیوت اسکمندر (Newt Scamander)، با بازی ادی ردماین (Eddie Redmayne)، می‌پردازد که در جریان تنش بین دنیای جادوگری و انسان‌ها در سال ۱۹۲۶، وارد شهر نیویورک می‌شود. در این بین، چمدان مرموز وی که حاوی موجودات جادویی زیادی‌ست، به طور اتفاقی باز می‌شود و منجر به رخداد حوادث درون فیلم می‌گردد.

منبع : CBR

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.