آندره هلند به فیلم Widows استیو مک‌کوئین پیوست

15 January 2017 - 10:00

بیش از سه سال از اکران آخرین فیلم استیو مک‌کوئین (Steve McQueen)، یعنی ۱۲ Years a Slave، می‌گذرد؛ اما این کارگردان برنده‌ی اسکار پروژه‌های مختلفی در دست ساخت دارد که به طور مشخص می‌توان به تریلر سرقتی Widows «بیوه‌ها» اشاره کرد، که فیلمنامه‌اش را خود مک‌کوئین با همکاری نویسنده و فیلمنامه‌نویس فیلم Gone Girl «دختر گمشده»، یعنی گیلیان فلین (Gillian Flynn) به نگارش درآورده‌اند. ویولا دیویس (Viola Davis)، پائیز سال گذشته جهت بازی در این فیلم قرارداد بست، حال مطلع شدیم که یکی دیگر از بازیگرانی که در این دوره از فصل جوایز مورد توجه قرار گرفته است، به این فیلم خواهد پیوست. با سینماگیمفا همراه باشید.

به گزارش Variety، آندره هلند (Andre Holland)، که بازی زیبایش در فیلم Moonlight «مهتاب»، بسیار مورد توجه قرار گرفته است، به دیویس جهت ایفای نقش در فیلم بیوه‌ها پیوسته است. دیویس –که اخیراً جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره‌ی گلدن گلاب بدست آورده است- نقش یکی از چهار زنی را ایفا می‌کند که تلاش می‌کنند، کنترل اوضاع را پس از کشته شدن شوهرانشان در جریان یک سرقت شکست خورده، بدست گیرند. سینتیا اریو (Cynthia Erivo)، ستاره‌ی برادوی The Color Purple، نیز قرار است در این فیلم به ایفای نقش بپردازد.

جزئیات نقشی که هلند قرار است ایفا گر آن باشد، تاکنون منتشر نشده است؛ اما پیش‌بینی می‌شود که وی نقش یکی از چهار شوهر مجرم را بازی کند. پیش از فیلم مهتاب، هلند توانست بازی قابل توجهی از خود در نقش دکتر الجرنون ارواردز (Algernon Edwards) در دو قسمت نخست سریال The Knick نشان دهد. وی در فصل ششم سریال American Horror Story «داستان ترسناک آمریکایی» نیز حضور داشت؛ همچنین هلند اخیراً بازی در فیلم A Wrinkle in Time «چین و چروک در زمان» را به کارگردانی آوا دوورنی (Ava DuVernay) برای استودیوی دیزنی به پایان رسانده است.

منبع : ScreenCrush

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.