لوکاس‌ فیلم برنامه‌ای برای ضبط صحنه‌های کری فیشر با استفاده از فناوری CGI ندارد

15 January 2017 - 12:00

با مرگ نابهنگام کری فیشر (Carrie Fisher)، بازیگر نقش شاهزاده لیا در سری Star Wars «جنگ‌های ستاره‌ای»، سرنوشت نقش او در سری مذکور در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است؛ بلافاصله پس از مرگ وی، شایعاتی بر این مبنی که استودیوی لوکاس فیلم در نظر دارد تا شخصیت شاهزاده لیا را با استفاده از فناوری‌های کامپیوتری در این سری نگه دارد، در سطح اینترنت پخش شده است که با واکنش لوکاس فیلم همراه شد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

لوکاس فیلم جهت تکذیب شایعات مطرح شده، اقدام به انتشار بیانیه‌ی زیر کرده است:

“ما به طور معمول به حدس و گمان طرفداران و مطبوعات پاسخ نمی‌دهیم، اما شایعه‌ای بین افراد در حال گردش است که تمایل داریم به آن رسیدگی کنیم. ما می‌خواهیم به طرفداران اطمینان دهیم که لوکاس فیلم هیچ برنامه‌ای برای ضبط صحنه‌های کری فیشر به صورت دیجیتالی برای نقش شاهزاده لیا یا ژنرال لیا ندارد.

کری فیشر همیشه عضوی از خانواده‌ی لوکاس فیلم بوده، هست و خواهد بود. او شاهزاده‌ی ما، ژنرال ما، و از همه مهمتر دوست ما بود. ما هنوز از فقدان وی رنج می‌بریم. ما میراث و یاد او را به عنوان شاهزاده لیا گرامی می‌داریم، و همیشه به کارهایی که برای سری جنگ‌های ستاره‌ای کرده است، افتخار می‌کنیم.”

با توجه به گفته‌های لوکاس فیلم مبنی بر قدردانی از زحمات فیشر و حفظ یادگار و میراثش، به احتمال بسیار زیاد، شاهزاده لیا آخرین حضورش را در فیلم Star Wars: Episode VIII «جنگ‌های ستاره‌ای: قسمت هشتم» تجربه کند. که البته این امر نیز نیاز به فیلمبرداری مجدد برای این فیلم دارد؛ اما ۱۱ ماه تا اکران این فیلم که فیلمبرداری‌اش نیز به اتمام رسیده فرصت باقی‌ست، بنابراین از این بابت (زمان) مشکلی گریبانگیر این فیلم نخواهد شد.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    کار درستى مى کنن. نه تنها اینکه تجربه تارکین و شخصیت دوم (اسپویل نمى کنم) خیلى خوب از آب در نیومد، این تکنولوژى پیش از شروع به استفاده عمومى نیاز به تعریف داره. مثلا اگر همفرى بوگارت توى یک فیلم جدید بازسازى بشه، این فیلم بخشى از کارنامه بازیگرى اون هست یا کس دیگه؟ علاوه بر اون این تکنولوژى شروع سو استفاده هاى بزرگى خواهد بود که اعتماد باقیمانده در اینترنت رو هم از بین مى بره. من شخصاً، با اینکه مى دونم نمى شه تکنولوژى رو متوقف کرد، ترجیح مى دم مرده ها همینطور در آرامش بمونن تا این بلاها سرشون بیاد.
    البته پارلمان اروپا الان درگیر مسئله هوش مصنوعى هست اما بعیده این مورد فعلا قانون دار بشه.