مراحل تولید مأموریت غیرممکن ۷ از سر گرفته شده است

7 February 2021 - 09:52

ستاره هفتمین سری از فیلم‌های مأموریت غیرممکن یعنی سایمون پگ (Simon Pegg) در فضای مجازی تصویری آپلود کرده که از سر گرفته شدن روند تولید را تأیید می‌کند.

این فیلم که جزء مورد انتظارترین سینمایی‌های اخیر محسوب می‌شود مثل اکثر پروژه‌های بزرگ دیگر هالیوود تحت‌تأثیرهمه گیری ویروس کرونا قرار گرفته است. دست اندر کاران فیلم تازه در اوایل سال ۲۰۲۰ فرایند فیلم برداری را آغاز کرده بودند که به دلیل نگرانی‌های به وجود آمده ناشی از کووید ۱۹ مجبور به توقف کار شدند. روند تولید هفتمین سری از این مجموعه پائیز سال گذشته آغاز شد اما از آن به بعد ادامه‌ی کار چندان راحت نبوده. در ماه دسامبر، پس از درز پیدا کردن فایل صوتی که در آن تام کروز اعضای سازنده را به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌ها توبیخ می‌کرد خبرساز شد و همین موضوع بحث‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی به وجود آورد.

اصلاً تعجب‌آور نیست که Mission: Impossible 7 در طول مدت ساخت با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده و می‌کند. با وجود موج جدیدی از کووید ۱۹ که در انگلستان پدید آمده، برنامه‌ریزی شده بود که Mission: Impossible 7 بعد از به پایان رسیدن تعطیلات مراحل بعدی تولید را از سر بگیرد. اگر بخواهیم خوش بینانه نگاه کنیم جدیدترین تصویر قرار گرفته در صفحه‌ی آقای پگ، نشان دهنده‌ی شروع فرایند ساخت می‌باشد.

آقای پگ در صفحه‌ی ایسنتاگرام خود تصویری از پرونده‌های تیم Mission: Impossible قرار داده که شامل عکس‌های شخصیت‌های بجنی (Benji)، ایتان هانت (Ethan Hunt)، ایلسا فاوست (Ilsa Faust) و لوثر استیکل (Luther Stickell) می‌شود. با توجه به کپشن ایشان، به نظر فرایند تولید دوباره استارت خورده. خودتان در ادامه می‌توانید تصویر مربوطه را تماشا کنید:

(برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگ کلیک کنید)

درحال حاضر Mission: Impossible 7 قرار است در ماه نوامبر ۲۰۲۱ منتشر شود، پس به احتمال زیاد هدف این مرحله از تولید به اتمام رساندن فیلم‌برداری‌های ضروری باشد. مشخص نیست چقدر تا آماده شدن این فیلم زمان باقی مانده ولی از آنجا که تمام شدن روند فیلم برداری در آینده‌ی نزدیک محتمل است، این فرصت برای کارگردان فیلم یعنی کریستوفر مک‌کواری (Christopher McQuarrie) پیش می‌آید تا پیش از فرا رسیدن روز عرضه به جمع بندی‌ای که مد نظر دارد برسد. جالب است بدانید که تولید نسخه Fallout از این مجموعه در ماه مارس ۲۰۱۸ به اتمام رسید و در ماه جولای همان سال نیز عرضه شد، پس مک‌کواری با آماده کردن پروژه‌های مأموریت غیرممکن آن هم تحت فشار غریبه نیست. هنوز ۹ ماه دیگر تا زمان در نظر گرفته شده برای روز عرضه فاصله داریم، بنابراین می‌توان امیدوار بود که کیفیت پروژه صدمه‌ای نبیند.

البته، باید دید که ابتدا چه اتفاقاتی در تقویم سینمایی نیمه‌ی اول ۲۰۲۱ قرار است بیافتد، بسته به همین موضوع، امکان تأخیر خوردن Mission: Impossible 7 نیز وجود دارد. از آنجا که آمار بیماران روز به روز افزایش پیدا می‌کند و فرایند توزیع واکسن نیز چندان سریع نیست، احتمال دارد فیلم‌های در نظر گرفته شده برای بهار و تابستان به پائیز و زمستان منتقل شوند. اگر استودیوی Paramount مجبور شود فیلم Top Gun: Maverick را جا به جا کند، در آن صورت احتمال دارد که Mission: Impossible 7 به ۲۰۲۲ موکول شود. به هر حال تمام کسانی که در ساخت مأموریت غیرممکن ۷ درگیر هستند دوست دارند هرچه سریع‌تر ساخت فیلم به اتمام برسد. امیدواریم، همین اتفاق بیافتد و شاهد عرضه‌ی بدون مشکل این نسخه از این سری محبوب باشیم.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.