تصاویر جدیدی از پشت صحنه ساخت فیلم Thor: Love and Thunder منتشر شد

7 February 2021 - 13:35
فیلم Thor: Love and Thunder

تصاویر جدید منتشر شده از پشت صحنه ساخت فیلم Thor: Love and Thunder در کشور استرالیا نشان می‌دهد که امکان دارد بزهای معروف کاراکتر ثور در کمیک بوک‌ها، در این فیلم نیز حضور داشته باشند.

همان‌طور که این فیلم در حال سپری کردن مراحل فیلم‌برداری خود می‌باشد، هرزگاهی نیز در این بین، ‌تصاویر جدیدی از پشت صحنه ساخت آن منتشر می‌شود و بدین شکل، اطلاعات جدیدی از آن در اختیار طرفداران قرار می‌گیرد. پیش از این نیز، با انتشار تصاویری از پشت صحنه ساخت این فیلم از لباس جدید کاراکتر ثور رونمایی شده بود و همچنین در این تصاویر منتشر شده، نگاهی اجمالی را می‌توان به کاراکترهای نقش‌آفرینی شده توسط کریس همسورث (Chris Hemsworth)، کریس پرت (Chris Pratt) و همچنین کاراکتر نبیولا کارن گیلان (Karen Gillan) نیز انداخت.

فیلم Thor: Love and Thunder توسط کارگردان قسمت قبلی آن، تایکا وایتیتی (Taika Waititi) هدایت خواهد شد. این کارگردان گروه بازیگری بزرگی را برای حضور در این فیلم جمع کرده است. تقریباً تمامی اعضای گروه Guardians of the Galaxy در این فیلم حضور خواهند داشت. ناتالی پورتمن (Natalie Portman) نیز قرار است که در نقش کاراکتر جین فاستر در این فیلم حاضر شود و کاراکتر او در این فیلم، تبدیل به نسخه دیگری از کاراکتر ثور خواهد شد.

تسا تامسپون (Tessa Thomspon) نیز دوباره در نقش کاراکتر والکیری در این فیلم حاضر خواهد شد و تمامی این کاراکترها قرار است که در مقابل شخصیت منفی داستان این فیلم با نام گور، قصاب خدایان با نقش‌آفرینی کریستین بیل (Christian Bale) قرار بگیرند. علاوه بر همه این‌ها، مت دیمون (Matt Damon) نیز در این فیلم نقش‌آفرینی کرده ولی هنوز نقش او مخفی مانده و مشخص نشده است. با بازیگران بزرگ حاضر در فیلم Thor: Love and Thunder، این پروژه تبدیل به یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های فاز ۴ دنیای سینمایی مارول شده است.

اکنون با توجه به تصاویر جدید منتشر شده از پشت صحنه ساخت این فیلم، به نظر می‌رسد که کاراکتر جدید دیگری نیز به این فیلم اضافه شده است. در ابتدا، این تصاویر منتشر شده نادیده گرفته شده بود چرا که به نظر نمی‌رسید چیز جدیدی در این تصاویر مشخص باشد ولی اکنون طرفداران این فیلم با نگاه مجددی به این آن‌ها، متوجه حضور کاراکتر جدیدی در این فیلم شده‌اند که هنوز معرفی نشده است.

در تصاویر جدید منتشر شده از پشت صحنه ساخت این فیلم، یک بز دیده می‌شود که طرفداران این فیلم با حل کردن این مسئله به این نتیجه رسیده‌اند که امکان دارد در قسمت جدید این فیلم از موجودات جادویی نیز رونمایی شود. با وجود اینکه هنوز این موضوع تائید نشده ولی امکان دارد بزی که در سر صحنه ساخت این فیلم وجود دارد، یکی از دوستان جادویی و قدرتمند کاراکتر ثور با نام‌های توت‌نشر (Toothgnasher) و توت‌گرایندر (Toothgrinder) باشد.

نمونه‌ای از تصاویر منتشر شده از پشت صحنه ساخت این فیلم را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

فیلم Thor: Love and Thunder

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است که از خط داستانی سری کمیک بوک‌های Mighty Thor اقتباس کند که داستان این کمیک بوک‌ها به تبدیل شدن کاراکتر جین فاستر به نسخه دیگری از کاراکتر ثور می‌پردازد. علاوه بر آن، دو موجود جادویی با نام‌های توت‌نشر و توت‌گرایندر نیز در این سری از کمیک‌ بوک‌ها حضور دارند که آن‌ها نیز مانند چکش میولنیر، هر وقت که ثور اراده کند می‌تواند آن‌ها را فرابخواند.

همچنین آن‌ها، قدرت‌هایی از جمله قابلیت پرواز کردن و حمل کردن ارابه‌ای که کاراکتر ثور با آن قادر به سفر کردن به مکان‌های مختلفی است را نیز در اختیار دارند. علاوه بر این، آن‌ها قدرت فوق‌العاده‌ای نیز دارند و می‌توانند در بین ده قلمرو مارول با سرعت بسیار بالایی سفر کنند.

با این حال باید منتظر ماند و دید که چگونه این موجودات در داستان فیلم Thor: Love and Thunder (اگر واقعاً در این فیلم حضور داشته باشند) به کار برده خواهند شد. با توجه به هدایت این فیلم توسط تایکا وایتیتی، این موجودات جادویی با دنیایی که این کارگردان در قسمت قبلی آن معرفی کرده بود، تناسب کاملی خواهند داشت.

امکان دارد که حضور این بز در تصاویر جدید منتشر شده از پشت صحنه ساخت این فیلم کاملاً تصادفی باشد ولی با این حال حضور این موجودات، با چشم‌انداز کارگردان آن یعنی تایکا وایتیتی کاملاً همخوانی خواهد داشت و بدین ترتیب امیدواریم که شاهد مقداری از صحنه‌های اکشن با حضور بزها در این فیلم، که قرار است در سال ۲۰۲۲ در سینما به نمایش گذاشته شود نیز باشیم.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.