آرمی همر از کمپانی WME اخراج شد

7 February 2021 - 16:23

حرفه‌ی آرمی همر (Armie Hammer) پس از انتشار پیام‌های خصوصیش به چند زن در شبکه‌های اجتماعی، به سرعت در حال نابودی و فروپاشی است. اکنون خبر رسیده که او از کمپانی رسانه‌ای WME اخراج شده است. این قضیه در حالی اتفاق می‌افتد که او هفته‌ی گذشته از سریال The Offer محصول کمپانی پارامونت که راجع‌به ساخت فیلم‌های پدرخوانده بود، خارج شد. پیش‌تر نیز او از فیلم رومانتیک_اکشن Shotgun Wedding، محصول کمپانی Lionesgate که او در برابر جنیفر لوپز ( Jennifer Lopez) قرار می‌داد کنار رفته بود. (جاش دومل (Josh Duhamel) جایگزین او در این فیلم شد).

این سلسله اتفاقات پس از لو رفتن پیام‌های خصوصی (هنوز تاییدنشده‌ی او) با یک زن اتفاق افتاد. این پیام‌ها شامل محتوای آزار جنسی و هم‌چنین توصیفات گرافیکی عجیبی مبتی بر میل آدم‌خواری در همر بود!

پس از این قضیه بود که چند زن دیگر نیز مدعی مورد آزار جنسی قرار گرفتن از سوی ستاره‌ی فیلم Call Me By Your Name شدند. همر تاکنون تمامی این اتهامات را رد کرده است.

او پس از ترک فیلم Shotgun Wedding در پیامی اعلام کرد:

من به این ادعاهای بیهوده پاسخی نمی‌دهم اما با توجه به حملات آنلاین عامدانه و جعلی بر علیه من، نمی‌توانم برای مدت ۴ ماه با وجدان راحت فرزندانم را به منظور فیلم‌برداری در جمهوری دومینیکن رها کنم. کمپانی Lionesgate در طی این اتفاقات مرا حمایت می‌کند و من به این خاطر از آن‌ها سپاس‌گزارم.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.