اولین تصویر از Knightmare Batman در فیلم Justice League منتشر شد

7 February 2021 - 23:27

کارگردان فیلم Justice League «لیگ عدالت»، زک اسنایدر اولین تصویر را از Batman در خط زمانی Knightmare منتشر کرده است.

بعد از ترک پروژه Justicce League در سال ۲۰۱۷، جاس ویدون جایگزین زک اسنایدر شد که قسمت زیادی از برنامه اسنایدر را برای این فیلم تغییر داد. از آن زمان طرفداران اسنایدر کمپینی برای انتشار نسخه Justice League به کارگردانی زک اسنایدر راه اندازی کرده‌اند و سال گذشته اعلام شد که نسخه اسنایدر از فیلم از طریق سرویس استریم HBO Max پخش خواهد شد. اخیراً اسنایدر تایید کرد که فیلم Justice League در ماه مارس، کمتر از یک سال از اعلامیه رسمی خود پخش خواهد شد.

این فیلم با نسخه قبلی فیلم بسیار متفاوت خواهد بود. خط داستانی و کاراکترهای فیلم و دید اسنایدر برای این فیلم بسیار با نسخه پیشین این فیلم متفاوت بوده است. در این فیلم شاهد ادامه خط زمانی Knightmare که در فیلم Batman V Superman در سال ۲۰۱۶ آغاز شد خواهیم بود. در این خط زمانی Darkside موفق به تصاحب زمین شده و سوپرمن پس از مرگ لویس لین به فردی شرور تبدیل شده است و در همین حال بتمن در حال تلاش برای مقابله کرده بوده است.

دیروز اسنایدر تصویری از Knightmare Batman منتشر کرده است. گرچه در این تصویر پشت بتمن به دوربین بوده است، کت بلند او نشان دهنده حضور او در این خط زمانی تاریک بوده است.

Justice League

اسنایدر برنامه‌های بزرگی برای خط زمانی Knightmare داشته که در نسخه Justice League ویدون به طور کلی نادیده گرفته شده است.

به اضافه تمرکز برروی خط زمانی Knightmare نسخه اسنایدر با نسخه قبلی فیلم متفاوت خواهد بود و شامل کاراکترهای جدیدی مانند Darkside و Joker با بازی جرد لتو خواهد.

 

 

منبع : Screen Rant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.