سوپر بول: تیزر تریلر جدیدی از F9 منتشر شد

8 February 2021 - 11:47
F9

کمپانی Universal Pictures شب گذشته در رویداد سوپر بول تریلر اکشنی از نهمین قسمت از فرانچایز Fast & Furious با عنوان F9 منتشر کرد. این فیلم قرار بود تا در ماه مه ۲۰۲۰ اکران شود و آخرین تریلر بلندی هم که از آن منتشر شد به ماه ژانویه‌ی آن سال بازمی‌گردد. این تیزر تریلر حاوی پیام مهمی است؛ اعضای خانواده‌ی سریع و خشمگین محبوبمان پرقدرت بازخواهند گشت.

تمرکز این تریلر بر روی این مسئله است که مطمئن شود یادمان مانده چه ستاره‌های بزرگی در این فیلم حاضر خواهند بود؛ از وین دیزل (Vin Diesel)، میشل رودریگز (Michelle Rodriguez) و سانگ کانگ (Sung Kang) گرفته تا هلن میرن (Helen Mirren)، شارلیز ترون (Charlize Theron) و جان سینا (John Cena) که به ترتیب ایفاگر نقش‌های مدلین شاو، شخصیت منفی فیلم قبلی سایفر و شخصیت منفی جدید مجموعه که ظاهر برادر دومینیک تورتو، جیکوب است، هستند. جاستین لین (Justin Lin) کارگردانی این عنوان را انجام داده و فیلم‌نامه‌ی آن را به همراه دنیل کیسی (Daniel Casey) نوشته است.

نیل موریتز (Neal H. Moritz)، وین دیزل، جف کیرشنبام (Jeff Kirschenbaum)، جو راث (Joe Roth)، جاستین لین، کلیتون تاونزند (Clayton Townsend) و سامانتا وینسنت (Samantha Vincent) تهیه‌کنندگان این عنوان هستند. از دیگر ستارگان آن نیز می‌توان به لوداکریس (Ludacris)، تایریس گیبسون (Tyrese Gibson)، ناتالی امانوئل (Nathalie Emmanuel) و جوردانا بروستر (Jordana Brewster) اشاره کرد.

Original Film و One Race Films ازجمله کمپانی‌های تولیدکننده‌ی فیلم هستند و Universal Pictures نیز توزیع‌کننده‌ی آن خواهد بود.

F9 قرار است تا در هشتم ماه مه (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰) به اکران برسد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • ilia amini says:

    به نظر شما شخصیت برایان اوکانر چیکار میکنند برادر های پاول واکر بازی میکنند ؟؟؟