مصاحبه تام هاردی درباره‌ی ادامه فیلم Mad Max

15 January 2017 - 22:08

تام هاردی (Tom Hardy) به تازگی در گردهمایی منتقدان تلویزیونی آمریکا (American Critic Television) که اخیرا در ابتدای فصل زمستان برگزار شده‌بود، صحبت‌هایی در مورد آینده مکس دیوانه (Mad Max) ارائه داد. با سینما گیمفا همراه باشید.

او در مصاحبه با سایت Collider، در مورد نگرانی‌های خودش برای آینده فرانچایز و زمان اکران فیلم با توجه به فاصله‌های زمانی زیاد ساخته‌های قبلی کارگردان فیلم، جرج میلر (George Miller) توضیحاتی ارائه داد.

او گفت:

من برای سه فیلم از Mad Max قرار داد بسته‌ام ولی هنوز بعد از تقریبا دوسال با من برای شروع فیلم‌برداری تماسی گرفته نشده‌است. من حتی از نام سرزمین‌ ویران (Wasteland) که برای فیلم دوم انتخاب شده‌است هم مانند شما مطمئن نیستم. معمولا در بیشتر موارد نام فیلم‌ها در پایان فیلمبرداری تغییر می‌کند. اما چیزی که من هم در مورد آن مطمئن هستم این است که پروژه جدید Mad Max با فیلم قبلی فرق زیادی دارد و می‌شود به داستان آن به صورت یک آغاز جدید نگاه کرد.

تام هاردی همچنین در مورد نقشه‌ها و آینده‌ای که جرج میلر ممکن است در فیلم‌های آینده برای کاراکترها به وجود آورد صحبت کرد.

او در ادامه مصاحبه‌اش گفت:

من خیلی زیاد برای ساخت فیلم دوم هیجان دارم. مکس دیوانه فیلمی مانند قصه‌های اسطوره‌ای است که در هر بخش آن افسانه‌ای قدیمی در حال رخ دادن است. چیزی که من را به شخصه هیجان‌زده کرده‌است، این است که جرج افسانه‌ها و قصه‌هایی عظیم برای مکس نوشته‌است. او همین کار را برای فیوریسا (Furiosa) هم به صورت جداگانه انجام داده‌است. حالا او هر زمانی که بخواهد می‌تواند روی هر کدام از کاراکترها زوم کند و یک داستان جذاب را برای آن روایت کند. من بعضی وقت‌ها تصور می‌کنم که تهیه‌کنندگان فیلم به من تلفن زده‌اند و می‌گویند که زمان فیلم‌برداری شروع شده است و از فردا می‌توانیم کار را شروع کنیم. اما فعلا تا حالا که خبری نشده‌است و نگاه من همچنان رو به آینده است. حقیقتش من کار با جرج میلر و بازیگر نقش مقابل خودم را بسیار دوست دارم. جرج را به این دلیل دوست دارم که زمانی که یک فیلمساز بتواند چنین مجموعه فیلم با داستانی عظیم و افسانه‌ای را کارگردانی و طرح‌ریزی کند، حتما استعداد و توانایی‌های ویژه‌ای دارد. به نظر شما این طور نیست؟

طبق آخرین اخبار جرج میلر قرار است، قبل از ساخت دنباله‌ی فیلم مکس دیوانه یک فیلم کوچک هم در سال ۲۰۱۷ بسازد که این موضوع بیش از پیش تولید فیلم جدید Mad Max را  عقب می‌اندازد. نظر شما در این مورد چیست؟

 منبع :darkhorizons

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.