تریلر جدیدی از فیلم Godzilla vs. Kong منتشر شد

9 February 2021 - 00:43
Godzilla vs. Kong

تریلر جدیدی از فیلم Godzilla vs. Kong منتشر شد که در آن شاهد درگیری این دو تایتان خواهیم بود.

آخرین فیلم از MonsterVerse کمپانی Legendary در تاریخ ۳۱ مارس منتشر خواهد شد و مانند همه فیلم‌های کمپانی برادران وارنر در سال ۲۰۲۱ این فیلم به طور همزمان در سینماها و سرویس استریم HBO Max پخش خواهد شد.

تریلر اول فیلم Godzilla vs. Kong جزئیاتی بیشتری درباره خط داستانی فیلم مشخص کرد و نشان داد که Kong متحد انسان‌ها خواهد بود. در تریلر پادشاه هیولاها به عنوان شخصیت منفی و Kong در نقش قهرمان داستان نشان داده شده‌اند. گرچه انتظار می‌رود که از دشمنی بزرگتر رونمایی شود که Kong و Godzilla برای شکست او تشکیل تیم خواهند داد اما پیش از این موضوع Godzilla و Kong به مبارزه باهم خواهند پرداخت.

این تریلر جدید برای ژاپن منتشر شده است و شباهت‌های زیادی به اولین تریلر از این فیلم دارد اما شامل صحنه‌های جدیدی نیز بوده است. در این تریلر شاهد صحنه مبارزه Godzilla و Kong برروی ناو هواپیمابر خواهیم بود و Godzilla با زدن ضربه مشت به Kong، او را از روی ناو به پایین پرتاب خواهد کرد.

در حالی که این تریلر تفاوت زیادی با تریلر اول نداشته است، مقابله Godzilla در برابر Kong موضوع بزرگی بوده است. بدون توجه به برنده این مبارزه، نبرد این دو تایتان افسانه‌ای خواهد بود. به علاوه نبرد بر روی ناو هواپیمابر در تریلرها شاهد نبرد در شهر Neon و سفری به داخل زمینی تو خالی بوده‌ایم.

منبع : Screen Rant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.