سم کلفلین و ورونیکا اچگی به فیلم Book of Love پیوستند

8 February 2021 - 22:53
فیلم Book of Love

سم کلفلین (Sam Claflin) و ورونیکا اچگی (Veronica Echegui) قرار است در فیلم کمدی-رمانتیک Book of Love بازی کنند. کمپانی XYZ مسئول فروش بین‌المللی این فیلم است.

این فیلم قرار است در ماه مارس به پشتیبانی مالی مشترک کمپانی‌های Sky و XYZ و به همراه استودیو BuzzFeed به مرحله ساخت برسد. دو کمپانی مذکور مسئول توزیع این فیلم در بازار‌های بین‌المللی غیر Sky می‌باشند. این فیلم قرار است در بازار فیلم اروپا و جشنواره فیلم برلین به نمایش درآید.

فیلم Book of Love پیرامون نویسنده جوان و پرانرژی انگلیسی یعنی هنری، با بازی کلفلین، می‌باشد که رمانش به طور قطع شکست خورده است. او با فهمیدن این که کتابش در مکزیک مورد توجه قرار گرفته است بسیار خوشحال می‌شود. اما هنگامی که برای معرفی و تبلیغ کتابش به آن جا دعوت می‌شود، به زودی متوجه می‌شود که دلیل آن چیست؛ مترجم او در مکزیک یعنی ماریا، با بازی اچگی، کتاب احمقانه او را در قالب یک رمان اروتیک بازنویسی کرده است. حالا هنری عصبانی شده است و در همین حال ناشرش اصرار دارد که او و ماریا با هم تور معرفی و تبلیغ کتاب را در سراسر مکزیک برگزار کنند. مخالف‌ها جذب می‌شوند و جرقه‌هایی در رابطه بین این دو شکل می‌گیرد.

این فیلم به کارگردانی آنالین کال وای میر (Analeine Cal Y Mayor) و نویسندگی برنده جایزه بفتا و امی یعنی دیوید کوانتیک (David Quantick) ساخته می‌شود. تهیه‌کنندگی این فیلم را مایکل نولز (Michael Knowles) به نمایندگی از کمپانی North of Watford Films، نیسان الی کرو (Naysun Alae-Carew) به نمایندگی از کمپانی Blazing Griffin آلن نیبلو (Allan Niblo) از کمپانی Vertigo Films، نیک اسپایسر (Nick Spicer)، ماکسیم کوتری (Maxime Cottray) از کمپانی XYZ Films و ریچارد آلن رید (Richard Alan Reid) از استودیو BuzzFeed بر عهده دارند.

استودیو BuzzFeed و کمپانی North of Watford Films نمایش‌نامه این فیلم را کامل کرده‌اند و استودیو BuzzFeed قرار است در فروش و بازاریابی این فیلم شراکت داشته باشد.

منبع: Hollywoodreporter

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.