فریم ابتدایی و پایانی آخرین تریلر فیلم Logan به اشتراگ گذاشته شد

15 January 2017 - 22:00

در انتهای ماه دسامبر سال گذشته میلادی، استودیوی فاکس قرن بیستم با دعوت از طرفداران به منظور ثبت نام جهت دریافت پست‌کارتی مخصوص از یک فریم از تریلر پایانی فیلم Logan، حرکتی نوآورانه در راستای تبلیغات گسترده برای این فیلم آغاز کرد. حال به نظر می‌رسد کارگردان جیمز منگُلد (James Mangold) و هیو جکمن (Hugh Jackman) عکس مخصوص خود را دریافت کرده‌اند و آن را با طرفداران در صفحه شخصی خود در توئیتر به اشتراک گذاشته‌اند. با سینماگیمفا همراه باشید.

فریم ابتدایی توسط منگلد و فریم پایانی توسط جکمن به اشتراک گذاشته شد:

فریم ایتدایی

فریم ابتدایی

فریم پایانی

فریم پایانی

این کمپینِ پست‌کارتی، «۱۹۷۴ فریم از لوگان» نام دارد که از طرفداران دعوت می‌کند پست‌کارت دریافتی خود را با هشتگ OneLastTime در توئیتر به اشتراک بگذارند. این هشتگ اشاره به حضور نهم و پایانی جکمن در دنیای مردان اکس دارد که شروع آن برای اولین بار در فیلم X-Men به کارگردانی برایان سینگر (Bryan Singer) در سال ۲۰۰۰ اتفاق افتاد. همچنین عدد ۱۹۷۴ اشاره به سالی دارد که در آن کاراکتر ولورین برای اولین وارد دنیای کتاب‌های مصور شد.

به نویسندگی منگلد، مایکل گرین (Michael Green) و اسکات فرانک (Scott Frank)، این فیلم با حضور ستارگانی چون پاتریک استیوارت (Patrick Stewart)، ریچارد گرنت (Richard Grant)، بوید هالبروک (Boyd Holbrook) و دفنه کین (Dafne Keen) در تاریخ ۱۳ اسفند سال جاری راهی سینماها خواهد شد. البته Logan چند هفته زودتر در بخش غیررقابتی فستیوال فیلم برلین به نمایش در خواهد آمد.

منبع: CBR

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.