میشل رودریگز و جاستیس اسمیث به فیلم Dungeons & Dragons پیوستند

9 February 2021 - 13:06
فیلم Dungeons & Dragons

میشل رودریگز (Michelle Rodriguez) و جاستیس اسمیث (Justice Smith) به جمع بازیگران فیلم پرهزینه کمپانی‌های Paramount و eOne با نام Dungeons & Dragons اضافه شدند. پیش از این نیز کریس پاین (Chris Pine) برای بازی در این پروژه انتخاب شده بود.

جاناتان گلداستاین (Jonathan Goldstein) و جان فرانسیس دالی (John Francis Daley) وظیفه کارگردانی این فیلم فانتزی که بر اساس بازی نقش‌آفرینی رومیزی بسیار پرطرفداری با نام Dungeons & Dragons ساخته خواهد شد را بر عهده خواهند داشت. این دو کارگردان در کارنامه خود وظیفه کارگردانی فیلم بسیار موفق کمپانی New Line Cinema با نام Game Night را بر عهده داشته‌اند. علاوه بر آن، گلداستاین و فرانسیس دالی نسخه‌ای از فیلم‌نامه این پروژه که قبلاً توسط مایکل جیلیو Michael Gilio نوشته شده را به قلم درآورده‌اند.

میشل رودریگز بیشتر برای بازی طولانی‌ مدتش در سری فیلم‌های Fast & Furious و جاستیس اسمیث نیز برای نقش‌آفرینی در فیلم Pokemon Detective Pikachu شناخته شده‌اند. اکنون آن‌ها برای بازی در فیلم Dungeons & Dragons با کمپانی پارامونت قرارداد بسته‌اند و قرار است که در آینده، در این فیلم بزرگ و پرهزینه حاضر شوند.

کمپانی‌های Hasbro/eOne و پارامونت به صورت مشترک وظیفه تولید فیلم Dungeons & Dragons و سرمایه‌گذاری بر روی آن را بر عهده خواهند داشت. کمپانی eOne کار توزیع این فیلم در کشورهای انگلستان و کانادا و کمپانی پارامونت نیز وظیفه پخش این فیلم را در دیگر نقاط جهان را بر عهده خواهند داشت.

جرمی لاتچام (Jeremy Latcham) به واسطه قراردادش با کمپانی eOne که زیرمجموعه‌ای از کمپانی Hasbro’s entertainment می‌باشد این پروژه را تولید خواهد کرد. علاوه بر او، رایان گلدنر (Brian Goldner) نیز یکی دیگر از تولیدکنندگان این فیلم خواهد بود.

بازی رومیزی که این فیلم براساس آن ساخته خواهد شد به موضوعاتی مانند بازی‌های جنگی، شکار گنج، کمپین‌ها، رفاقت و بازگشت بخت در دنیایی که انسان‌ها، الف‌ها، اورک‌ها و هزاران موجودات دیگر در آن زندگی می‌کنند می‌پردازد. بازی رومیزی Dungeons & Dragons به استفاده از طاس‌های چند طرفه معروف شده و همچنین این بازی توسط میزبانی با نام استاد سیاه‌چاله (Dungeon Master) نیز مدیریت می‌شود. هنوز مشخص نیست که آیا این فیلم داستانی کاملاً فانتزی خواهد داشت یا این که در بخش‌هایی از خط داستانی‌اش از عنصرهای این بازی‌ استفاده خواهد شد.

جدیدترین کار میشل رودریگز قسمت نهم از سری فیلم‌های Fast & Furious با عنوان F9 می‌باشد که قرار است در تاریخ ۱۸ می ۲۰۲۱ (۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش گذاشته شود ولی پیش از این نیز، تاریخ پخش این فیلم به دفعات بسیاری جا به جا شده بود بنابراین احتمال تأخیر خوردن دوباره این فیلم نیز وجود دارد. این بازیگر در فیلم Widows در سال ۲۰۱۸ و با کارگردانی استیو مک‌کوئین (Steve McQueen) نیز حاضر شده است.

جاستیس اسمیث به تازگی کار فیلم‌برداری صحنه‌های خود در فیلم Jurassic World: Dominion را به اتمام رسانده است. او پیش از این، در قسمت دوم از سری فیلم‌های Jurassic World با عنوان Jurassic World: Fallen Kingdom نیز نقش‌آفرینی کرده و اکنون او درباره در همین نقش در قسمت بعدی آن نیز حاضر خواهد شد. این بازیگر اخیراً در مقابل ال فانینگ (Elle Fanning) در فیلم رمانتیک کمپانی نتفلیکس با عنوان All the Bright Places نیز حاضر شده است.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.