بن افلک: Justice League همانند تولدی دوباره برای DC است

16 January 2017 - 14:00

برکسی پوشیده نیست که ۲۰۱۶ سال خوبی برای کمپانی برادران وارنر و جهان توسعه یافته‌ی DC محسوب نمی‌شد. بعد از اکران فیلم Man of Steel «مرد پولادین» در سال ۲۰۱۳ و عملکرد نه چندان خوب آن، قرار بود که دو فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن سوپرمن: طلوع عدالت» و Suicide Squad «جوخه‌ی انتحار» اوضاع جهان توسعه یافته‌ی DC را بهبود بدهند. این دو فیلم موفق شدند که فروش خوبی در باکس آفیس دست یابند، ولی بازخوردهای خوبی از جانب منتقدان و بینندگان دریافت نکردند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در مصاحبه‌ای که بن افلک با سایت Hey U Guys داشت از او درباره‌ی تجربه‌اش در هنگام کار بر روی فیلم Justice League «لیگ عدالت» سوال پرسیده شد و مثل همیشه او با خوشبینی به این سوال جواب داد:

این تجربه‌ی کاری عالی بود، تغییرات زیادی در فیلم رخ داده‌اند. این حس مانند تولدی دوباره می‌‍ماند. کار در کنار ارزا میلر (Ezra Miller)،جیسون موماو (Jason Momoa)، گل گدوت (Gal Gadot) و هنری کویل (Henry Cavill) عالی و لذت بخش بود.

Justice-League-Flash-Batman-Wonder-Woman

مثل این می‌ماند مصاحبه‌ها و بیانیه‌های مربوط به فیلم سعی دارند که دیدگاهی که طرفداران نسبت به جهان توسعه یافته‌ی DC و کمپانی برادران وارنر دارند را تغییر دهند. تمامی کسانی که در ساخت Justice League «لیگ عدالت» نقش داشته‌اند بیان کرده‌اند که به لطف فضای سبک و روشنتر فیلم، لیگ عدالت از دیگر فیلم‌های جهان توسعه یافته‌ی DC متفاوت خواهد بود. یکی از نکات مهم فیلم وجود شخصیت‌های جدید از جمله دث‌استروک (Deathstroke)، کمیسر گوردون (Gordon) و استفن‌وولف (Steppenwolf) برای اولین بار در جهان توسعه یافته‌ی DC است.

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • mahdivahedimovahd says:

    دی سی پتانیسلشو داره از مارولم بهتر باشه
    ممی دونم چرا اینطور می کنه
    هرچند من از هر دو فیلم جوخه و بتمن و سوپر من به شدت لذت بردم