برترین فیلم های رومانتیک قرن ۲۱ – بخش دوم

10 February 2021 - 22:33

ژانر رومانتیک قسمت مهمی از سینمای جهان را تشکیل داده است و اکثر فیلم‌ها در هر ژانری رابطه‌ی عاشقانه‌ای را به نمایش خواهند گذاشت.

در ادامه با بخش دوم برترین فیلم‌های رومانتیک قرن ۲۱ با ما همراه باشید.

۱۲- Sleeping With Other People (2015)

Sleeping With Other People

فیلم Sleeping With Other People به کارگردانی لزلی هدلند یکی از برترین فیلم‌های ژانر کمدی رومانتیک است. جیسون سودیکیس و آلیسون بری در این فیلم در نقش جیم و لینی حضور پیدا کرده‌اند که زندگی آن‌ها رو به نابودی است. نمایش‌نامه هدلند برای این فیلم و حس شوخ‌طبعی او معجزه کرده و این فیلم را به یکی از برترین فیلم‌های این ژانر تبدیل کرده است.

۱۱- Deadpool (2016)

Deadpool

در اکثر فیلم‌های ابرقهرمانی شاهد داستان عاشقانه‌ای نیز خواهیم بود اما یکی از برترین داستان‌های عاشقانه این ژانر مربوط به یک سلاح کشتار جمعی، یعنی Deadpool خواهد بود. در این فیلم رایان رینولدز در نقش Deadpool حضور پیدا کرده، یک مزدور که عشق زندگی خود، ونسا را پیدا خواهد کرد.

۱۰- Southside With You (2016)

Southside With You

فیلم جذاب Southside With You به کارگردانی ریچارد تین یکی از برترین فیلم‌های رومانتیک دهه بوده که براساس داستان واقعی قرار اول باراک اوباما و میشل رابینسون ساخته شده است. این فیلم تیکا سامپتر را در نقش رابینسون، یک وکیل جوان و نماینده اوباما دنبال خواهد کرد.

۹- The Big Sick (2017)

The Big Sick

فیلم‌نامه این فیلم توسط کمیل نانجیانی و امیلی وی. گوردون براساس داستانی واقعی نوشته شده است. نانجیانی در نقش خود حاضر خواهد شد، یک استندآپ کمدین که در ادامه عاشق زنی به نام امیلی خواهد شد که ناگهان به علت بیماری اسرار‌آمیزی به کما خواهد رفت. در مدت زمانی که امیلی در کما بوده است نانجیانی دوستی سختی با والدین امیلی برقرار خواهد کرد.

۸- Call Me By Your Name (2017)

Call Me By Your Name

در فیلم Call Me By Your Name به کارگردانی لوکا گوادانینو یک نوجوان اولین عشق حقیقی خود را پیدا خواهد کرد. تیموتی شالامی در نقش الیو حضور پیدا خواهد کرد که در این فیلم درگیر رابطه‌ی عاشقانه‌ای خواهد شد که به زودی آن را فراموش نخواهد کرد حتی اگر سرنوشت آن‌ها چیز دیگری باشد.

۷- A Star is Born (2018)

A Star is Born

بازسازی فیلم A Star is Born توسط بردلی کوپر چهارمین اقتباس از این داستان بوده است. جکسون خواننده مشهوری است که از مشکل اعتیاد به الکل و مواد مخدر رنج می‌برد. او در یک کافه با خواننده گم‌نامی به نام آلی آشنا می‌شود و او را تشویق می‌کند که به عنوان ترانه‌ساز و خواننده در کنارش با او همراهی کند.

۶- Crazy Rich Asians (2018)

Crazy Rich Asians

در اقتباس جذاب جان ام. چو از رمان کوین کوان شاهد هنرنمایی کانستنس وو در نقش ریچل، یک پروفسور آمریکایی-چینی که برای آشنایی با خانواده نامزد خود به سنگاپور سفر کرده و متوجه خواهد شد که نامزد او خانواده ثروتمندی دارد، خواهیم بود.

۵- If Beale Street Could Talk (2018)

If Beale Street Could Talk

این فیلم به کارگردانی بری جنکینز داستان عاشقانه یک زوج جوان را دنبال خواهد کرد که با تهمت‌های اشتباه تا مرز نابودی پیش خواهد رفت. فونی به جرم تجاوز دستگیر می‌شود با اینکه هرگز حتی نزدیک صحنه جرم هم نبوده است و تیش وظیفه تبرئه کردن او را قبل از بدنیا آمدن فرزند اولشان برعهده خواهد داشت.

۴- Love, Simon (2018)

Love, Simon

فیلم Love, Simon به کارگردانی گرگ برلانتی نمایانگر رشد نقش اصلی فیلم با اولین رابطه عاشقانه خود خواهد بود بدون توجه به این که آیا آن‌ها برای همیشه در کنار یکدیگر خواهند بود یا نه. نیک رابینسون در نقش سیمون حضور پیدا خواهد کرد که با یک فرد اسرارآمیز رابطه‌ای شکل خواهد داد. این داستان نیک را مجبور به تصمیم‌گیری‌های سختی خواهد کرد و تصمیم‌های او همیشه درست نخواهند بود.

۳- Little Women (2019)

Little Women

اقتباس گرتا گرویگ از Little Women یکی از اقتباس‌های فوق‌العاده از رمان کلاسیک لوییزا می الکات درباره خواهران مارچ بوده است. مریل استریپ، سورشا رونان، اما واتسون، تیموتی شالامی، فلورنس پیو، لورا درن، جیمز نورتون، لویی گارل، باب ادنکیرک و کریس کوپر از بازیگران این فیلم هستند. در حالی که بقیه اقتباس‌ها به طور دقیق کتاب را دنبال خواهند کرد، گرویگ به طور هوشمندانه‌ای خط داستانی را تغییر داده است.

۲- Portrait of a Lady on Fire (2019)

Portrait of a Lady on Fire

فیلم‌های رمانتیک زیادی به دوست‌داشتنی، دردناکی و جذابی فیلم Portrait of a Lady on Fire به کارگردانی سلین سیاما وجود نداشته‌اند. در این فیلم نوئمی مرلان در نقش ماریان حضور پیدا کرده، یک نقاش که در اواخر قرن ۱۸ برای کشیدن یک پرتره از یک دختر جوان استخدام خواهد شد. این فیلم یک شاهکار رومانتیک بوده و یک رابطه عاشقانه زیبا و فوق‌العاده را به نمایش خواهد گذاشت.

۱- Lovers Rock (2020)

Lovers Rock

تماشای فیلم Lovers Rock به کارگردانی استیو مک کوئین، احساس شادمانی خاصی را به بیننده القا خواهد کرد، این حس که این فیلم بیننده را به جای خاصی منتقل کرده است و تمام جزئیات را برای شما به نمایش گذاشته است. این فیلم در یک مهمانی خانگی کوچک اتفاق خواهد افتاد که افراد جوان درکنار یکدیگر جمع خواهند شد، به موسیقی گوش خواهند داد و غرق احساسات خواهند شد.

برترین فیلم‌های رومانتیک قرن۲۱ – بخش اول

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.