تصاویر جدید The Defenders منتشر شد + جزئیات داستانی جدید

16 January 2017 - 09:00

گردهمایی تیم‌های ابرقهرمانان همیشه جذاب و جالب هستند، چه در قالب سری فیلم‌های Avengers «انتقام جویان»، چه در کراس‌اُورهای سریال‌های کمپانی دی‌سی؛ اما «جالب و جذاب» حق مطلب را در مورد سریال اختصاصی شبکه نتفلیکس تحت عنوان The Defenders «مدافعان» ادا نمی‌کنند، جایی که چهار قهرمان سریال‌های مارول در این شبکه، دردویل، جسیکا جونز، لوک کیج و آیرون فیست با یکدیگر برای مقابله با تهدیدی بزرگ همکاری خواهند کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

ew-defenders5

سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) نقش منفی اصلی، آلکساندرا، در این سریال خواهد بود، شخصیتی که شکست دادنش نیاز به همکاری ابرقهرمانان خواهد داشت. سازنده سریال مارکو رامیرز (Marco Ramirez) با اشاره به «ذات خبیث» این کاراکتر او را چنین توصیف می‌کند: «کاراکتر سیگورنی قدرتی بالا در شهر نیویورک دارد. او تمام خصوصیات سیگورنی را دارد: پیچیده، هوشمند و خطرناک!»

ew-defenders8

سیمونه میسیک (Simone Missick) به نقش خود در سریال لوک کیج، میستی نایت، باز خواهد گشت. در تصویر بالا او را در کنار کریستن ریتر (Krysten Ritter)، بازیگر نقش جسیکا جونز می‌بینیم.

ew-defenders4 (1)

در قسمت پایانی فصل اول سریال لوک کیج، شخصیت عنوان سریال تصمیم می‌گیرد تا دوباره به زندان بازگردد و زمان حکم خود را سپری کند. تصویر بالا یا نشان دهنده لحظه ورود او به زندان یا تلاش او برای فرار از آن و ملحق شدن به بقیه هم تیمی‌هایش است.

ew-defenders6

تهیه‌کننده اجرایی سریال جف لوب (Jeph Loeb) در مورد نحوه عملکرد این قهرمانان می‌گوید:

نیروی محرکه‌ای در پشت داستان وجود دارد که باعث می‌شود نیازی به مشاهده سریال‌های قبلی نداشته‌باشید. اگر تا به این جا با ما در سریال‌های قبلی همراه بوده‌اید، سوال بعدی این است که وقتی آنها همدیگر را ملاقات کنند چه اتفاقی می‌افتد؟ این نکته‌ای است که برای ما بسیار جالب است. نکته این نیست که چه کسی بزرگ‌تر است یا قدرت آنها چگونه با یکدیگر هماهنگ خواهد شد یا سکانس‌های اکشن چگونه طراحی می‌شوند. نکته نحوه نگرش آنها به زندگی خود و دنیای پیرامونشان است که این رویارویی را جذاب می‌کند. حال باید منتظر بمانیم و نتیجه را ببینیم.

منبع: EmpireOnline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.