تریلر بازسازی ژاپنی فیلم Cube به کارگردانی یاسوهیکو منتشر شد

9 February 2021 - 23:56
فیلم Cube

و این بار کمپانی Lionsgate اقدام به ساخت نسخه ژاپنی فیلم ترسناک Cube کرده و اکنون تریلر عجیبی از این فیلم منتشر کرده است.

اکنون از مهم‌ترین اخبار این جمعه می‌توان به این خبر اشاره کرد: فیلم‌ساز ژاپنی شیمیزو یاسوهیکو (Shimizu Yasuhiko) با تهیه‌کنندگی کمپانی Lionsgate اقدام به ساخت بازسازی فیلم Cube کرد.

و حالا تریلر این فیلم در دسترس است. راستش این تریلر عالی به نظر می‌رسد. گویی کمپانی Lionsgate اخیرا به طور کامل قانون “اگر دست کم بگیری خواهی باخت” را در این مورد پذیرفته است.

برای کسانی که آن‌قدر بدشانس‌ هستند که نمی‌دانند، فیلم Cube یک رویای علمی-تخیلی و ترسناک است که توسط وینچنزو ناتالی (Vincenzo Natali) در سال ۱۹۹۷ ساخته شده است. به طور بحث‌برانگیزی قبل از وجود فیلم Saw، این فیلم با یک طراحی به سبک کافکا پنج غریبه را در یک ساختار مکعب شکل و مرموز که پر از تله‌های مرگبار بود، گیر انداخته بود.

نه، هیچ زیرنویسی وجود ندارد؛ اما تریلر بازسازی فیلم Cube از یاسوهیکو هنوز هم به مقدار زیادی فوبی فضای بسته و مرگ‌های مرتبط با لیزر را که می‌توانید انتظار داشته باشید همراه خود دارد. همچنین لطفا این بیانیه باورنکردنی‌ای که توسط کارگردان این فیلم بوسیله خبرگذاری Variety منتشر شده است را بخوانید. فیلم اصلی اوایل انتشار خیلی سروصدا کرد ولی به خاطر طراحی و تصویر توهم‌زای آن در دنباله فیلم اصلی یعنی Cube 2: Hypercube در سال ۲۰۰۲ و نسخه آخر آن یعنی Cube Zero در سال ۲۰۰۴ طرفداران گروهی خود را پیدا کرد.

هیچ‌کس نمی‌تواند در برابر سیستم قدرتمند مکعب مقاومت کند. در ساخت این فیلم، گویی وارد خود مکعب شدیم. این موضوع به خاطر این بود که ما کل فیلم را در یک مکان فیلم‌برداری کردیم. سپس مجبور شدیم که با خود مقابله کنیم. چه چیزی در عمق نفس کمین کرده است؛ امید یا ناامیدی؟ شما به زودی در مکعب با ما خواهید بود. در واقع شما ممکن است از قبل در آن بوده باشید.

از بازیگران این فیلم می‌توان به سودا ماساکی (Suda Masaki)، اوکادا ماساکی (Okada Masaki)، تاشیرو هیکارو (Tashiro Hikaru) و سایتو تاکومی (Saito Takumi) اشاره کرد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.