باکس‌ آفیس هفتگی: صدر نشینی The Little Things زیر سایه سوپربول

10 February 2021 - 22:16

با تقابل بلاک‌باستر تام بردی و پاتریک ماهومز در سوپربول، بیشتر علاقه‌مندان برای تماشای فیلم مورد نظرشان خانه ماندند. نتیجه این خانه ماندن کاهش فروش باکس‌آفیس داخلی بود، جاییکه فیلم The Little Things دنزل واشنگتن (Denzel Washington) با فروش ۲.۱ میلیون دلاری خود، برای دومین هفته متوالی صدرنشین جدول گیشه باقی ماند.

گرچه این فیلم روی استریم HBO Max در دسترس است، تریلر جنایی واشنگتن که رده سنی R نیز گرفته، با افت ۵۵.۳ درصدی نسبت به هفته گذشته مواجه شده است. این فیلم بازیگران دیگری همچون رامی مالک (Rami Malek) و جرد لتو (Jared Leto) را در اختیار دارد و داستان دو افسر پلیس است که به دنبال یک قاتل سریالی هستند. این فیلم به مجموع فروش ۹۵۱ دلار در ۲۲۰۶ سینما دست یافته است. مجموع فروش فیلم طی این دو هفته در آمریکا شمالی به ۷٫۸ میلیون دلار رسیده است. فیلم The Little Things در خارج از کشور که استریم HBO Max در دسترس نیست، تاکنون ۴٫۷ میلیون دلار فروش داشته و مجموع فروش جهانی‌اش به ۱۲٫۵ میلیون دلار رسیده است.

رده جدول در اختیار انیمیشن The Croods: A New Age محصول مشترک استودیوهای یونیورسال و دریم‌ورکس است که در هفته یازدهم اکرانش افت ۳٫۲ درصدی داشته و ۱٫۸ میلیون دلار دیگر فروخته است. گرچه دو ماه است این انیمیشن با رده سنی PG روی VOD در دسترس است، یکی از فیلم‌های سرسخت عصر کروناست که به مدت سه ماه صدرنشین گیشه بود. این فیلم بطور میانگین ۹۰۹ دلار در ۱۹۳۵ سینما داشته و مجموع فروشش در آمریکا شمالی ۴۶ میلیون دلار بوده است. فروش بین‌المللی فیلم تاکنون به ۱۰۳ میلیون دلار رسیده و ۱۴۹ میلیون دلار فروش جهانی داشته است.

فیلم مهیج The Marksman، جدیدترین کار لیام نیسون (Liam Neeson)، در رده سوم جدول قرار گرفته و در هفته چهارم فروشش ۱ میلیون دلار فروخته است. این فیلم با رده سنی PG-13 از هفته گذشته با افت ۲۰٫۱ همراه بوده و بطور میانگین ۴۹۵ دلار در ۲۰۱۸ سینما فروخته است. این فیلم ۹٫۱ میلیون دلار فروش داخلی و ۲٫۵ میلیون دلار فروش بین‌المللی و ۱۱٫۶ میلیون دلار فروش جهانی داشته است.

فیلم Wonder Woman 1984 محصول کمپانی برادران وارنر با ۹۰۵ هزار دلار در هفته هفتم خود در رده چهارم جدول قرار گرفته است. این دنباله ابرقهرمانی فروش کل داخلی ۴۰٫۳ میلیون دلار داشته و با افت ۳۰٫۴ درصدی مواجه شده و تاکنون ۱۱۳ میلیون دلار فروش بین‌المللی داشته و به مجموع فروش ۱۵۳٫۳ میلیون دلار دست یافته است.

در رده پنجم جدول شاهد حضور اقتباس ویدیویی Monster Hunter هستیم که در هفته هشتم اکرانش، ۵۸۵ هزار دلار فروش داشته است. این فیلم با رده سنی PG-13 و بازی میلا جووویچ (Milla Jovovich) افت ۲۰٫۴ درصدی داشته و بطور میانگین ۳۸۶ دلار در ۱۵۱۵ سینما فروخته و تا به امروز ۱۱٫۹ میلیون دلار در آمریکا شمالی و ۹٫۶ میلیون دلار در خارج و ۲۱٫۴ میلیون دلار فروش کل داشته است.

در پایان باید بگوییم انیمیشن Soul (روح) محصول پیکسار همچنان در خارج از کشور می‌فروشد. این انیمیشن روی شبکه دیزنی پلاس موجود است و در کشورهایی که این استریم در دسترس نیست، ۹۶٫۲ میلیون دلار فروخته که بیشترین فروشش متعلق به چین با ۵۲٫۴ میلیون دلار است. این انیمیشن، دومین فیلم پرفروش پیکسار بعد از Coco در است.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.