پوستر جدید جان ویک ۲ منتشر شد

16 January 2017 - 16:00

در میان فیلم‌های مدرن اکشن جدید، عناوین اندکی محبوبیتی به اندازه‌ی John Wick (جان ویک) کسب کردند. تریلر-اکشن جان ویک در سال ۲۰۱۴ با همکاری دو کارگردان Chad Stahelski و David Leitch با بازی تحسین‌ بر‌انگیزKeanu Reeves بخاطر سبک منحصر‌ به فرد خود و فضاسازی بی‌نقص تحسین بسیاری را بر‌انگیخت. پس از انتشار این فیلم با‌وجود جنبه‌های مختلف و جزئیات ظریف شخصیت‌ها واضح‌بود که پتانسیل تبدیل شدن به یک عنوان چند‌گانه را دارد. طرفداران خوش‌اقبال جان ویک تا ماه آینده شاهد انتشار نسخه‌ی دوم این عنوان خواهند‌بود. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه باشید.

به‌دنبال قسمت قبلی که داستان ورود آدمکش حرفه‌ای بازنشسته‌ای را به درگیری‌های ناخواسته به تصویر می‌کشید به‌نظر می‌رسد در قسمت جدید حفظ سبک خاص اکشن فیلم و ورود کاراکتر‌های جدید را شاهد‌باشیم.

کمپانی لاینزگیت به‌تازگی پوستر جدیدی از جان‌ویک: قسمت‌ دوم در توییتر منتشر‌کرده است. این پوستر مینیمالیستی نام‌خانوادگی شخصیت اصلی را (Wick به معنی فیتیله) به‌گونه‌ای ظریف به آتش کشیده‌است! که در زیر مشاهده می‌کنید:

john-wick-2-poster-relit

با‌وجود در‌گیری Leitch با کارگردانی قسمت دوم Deadpool، جان ویک ۲ تیم کارگردانی مشابه قسمت اولش را خواهد داشت. این‌بار کاراکتر‌های طنزآمیز آدمکش رزمی‌کار داستان را علاوه‌بر اسلحه‌هایش در ماجرا‌ همراهی خواهند‌کرد و همچنان شاهد جو زیرزمینی و مخفی دنیای آدمکش ها و خلاف‌کار‌های حرفه‌ای خواهیم‌بود.

نسخه‌ اول عنوانی مستقل اما بسیار موفق به‌نظر می‌رسید اما نسخه دوم جامع‌تر به‌نظر می‌رسد همچنین با حضور ستاره‌هایی مثل: Laurence Fishburne، Common، Ruby Rose و  John Leguizamo که به تیم بازیگری اضافه‌ شده‌اند موفقیت نسخه‌ی جدید نه‌تنها دور از واقعیت نیست بلکه قابل‌پیشبینی است. این عنوان جدید قطعا سنت‌های خاطره‌انگیز نسخه‌ی اول فیلم را حفظ خواهد‌کرد، هرچند اینبار شاهد عملکرد بهتری خواهیم‌بود. سکانس‌های اکشن بهبود‌یافته و حرفه‌ای‌تر از انتظارات این عنوان به‌شمار می‌رود.

قسمت دوم فیلم جان ویک در دهم فوریه منتشر خواهد شد.

منبع: Screnrant.com

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.