کمپانی نتفلیکس در حال توسعه فیلم انیمیشنی Redwall می باشد

11 February 2021 - 13:04
فیلم انیمیشنی Redwall

کمپانی نتفلیکس و Penguin Random House Children’s UK به تازگی قراردادی را برای اقتباس از سری کتاب‌های نوشته شده توسط برایان ژاک (Brian Jacques) با عنوان Redwall امضا کرده‌اند. علاوه بر آن، این شبکه اینترنتی با رونمایی از برنامه‌های خود در این زمینه اعلام کرده است که آن‌ها قصد دارند در ابتدا فیلم انیمیشنی را از اولین جلد این کتاب تولید کنند.

وظیفه نوشتن فیلم‌نامه این انیمیشن نیز، بر عهده نویسنده‌ای با نام پاتریک مک‌هیل (Patrick McHale) خواهد بود. این نویسنده پیش از این در کارنامه خود وظیفه نوشتن فیلم‌نامه سریال Over the Garden Wall شبکه Cartoon Network و فیلم Pinocchio کارگردانی شده توسط گی‌یرمو دل تورو (Guillermo del Toro) که قرار است در سال ۲۰۲۱ در شبکه نتفلیکس به نمایش گذاشته شود را بر عهده داشته است.

علاوه بر ساخت این فیلم انیمیشنی، کمپانی نتفلیکس اعلام کرده که آن‌ها در حال برنامه‌ریزی برای تولید سریالی بر اساس کاراکتری در این کتاب‌ها با نام مارتین جنگجو نیز می‌باشند.

این فیلم انیمیشنی برنامه‌ریزی شده، اولین فیلم ساخته شده از سری کتاب‌های Redwall خواهد بود. داستان آن نیز شرح وقایعی از ماجراجویی‌های قهرمانانه حیوانات ساکن در پناهگاه جنگلی در صومعه Redwall می‌باشد. تا به حال حدود ۳۰ میلیون نسخه از سری کتاب‌های Redwall فروخته شده و علاوه بر آن، این کتاب‌ها به بیش از ۲۰ زبان مختلف دنیا نیز ترجمه شده است.

بن هورسلن (Ben Horslen) ناشر داستان‌های Penguin Random House Children نیز با انتشار اعلامیه‌ای در این رابطه گفت:

این داستان‌های محبوب و ماندگار (از سری کتاب‌های Redwall) به قلب میلیون‌ها خواننده راه پیدا کرده است و ما بسیار خوشحال و هیجان‌زده هستیم تا با همکاری کمپانی نتفلیکس کاراکترهای دوست‌داشتنی این کتاب‌ها را به صفحه تلویزیون خانواده‌ها در سراسر جهان بیاوریم تا از آن لذت ببرند.

با تولید فیلم انیمیشنی Redwall، این پروژه نیز به دیگر فیلم‌های انیمیشنی آینده کمپانی نتفلیکس اضافه شده است که از جمله این پروژه‌ها می‌توان به فیلم‌های انیمیشنی زیر اشاره کرد:

فیلم انیمیشنی کارگردانی شده توسط کلر نایت (Clare Knight) و هری کریپس (Harry Cripps) با عنوان Back to the Outback، انیمیشن فضایی و علمی-تخیلی Apollo 10 ½: A Space Age Adventure که توسط ریچارد لینکلیت (Richard Linklater) کارگردانی شده، انیمیشن کریس ویلیامز (Chris Williams) با عنوان The Sea Beast، استاپ‌موشن (یکی از تکنیک‌های انیمیشن‌سازی) ترسناک و فانتزی کارگردانی شده توسط هنری سیلیک (Henry Selick) با نام Wendell & Wild، انیمیشن My Father’s Dragon کارگردانی شده توسط نورا تومی (Nora Twomey)، انیمیشن اقتباس شده از رمان کیت دی‌کامیلو (Kate DiCamillo) با عنوان The Magician’s Elephant که توسط وندی راجرز (Wendy Rogers) کارگردانی شده، انیمیشن موزیکال مینکیو لی (Minkyu Lee) با نام The Witch Boy، انیمیشن Pinocchio گی‌یرمو دل تورو و قسمت دوم انیمیشن Chicken Run.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.