تاریخ انتشار نسخه‌‌ی ۴K Blu-ray واندروومن ۱۹۸۴ مشخص شد

11 February 2021 - 14:54

اگر شما هم مشتاق تماشای فیلم Wonder Woman 1984 با کیفیت بالاتری هستید، خبر خوب برای شما این است که کمپانی Warner Bros تاریخ انتشار نسخه‌های ۴K Blu-ray و دیجیتال این فیلمِ محصول DC را اعلام کرد. Warner Bros  تایخ انتشار این نسخه‌ها را ۳۰ مارس اعلام کرد و اذعان داشت که پیش‌فروش نسخه‌ی دیجیتال این فیلم از تاریخ ۱۶ مارس آغاز می‌شود.

این فیلم به‌کارگردانی پتی جنکینز (Patty Jenkins) و بازی گال گدوت (Gal Gadot) در نقش اصلی، واندروومن را در مقابل مکس لرد با بازی پدرو پاسکال (Pedro Pascal) و باربارا مینروا با بازی کریستین ویگ (Kristen Wiig) که تبدیل به ابرشروری به‌نام چیتا می‌شود، قرار می‌دهد. در این میان استیو ترور با بازی کریس پاین (Chris Pine) نیز از مرگ بازمی‌گردد.

Wonder Woman 1984 از زمان نمایشش، با نقدهای بسیار متناقضی از سوی تماشاگران و منتقدان همراه بوده است. با این وجود شاید نسخه‌های باکیفیت‌تر این فیلم، بتوانند دید بهتری را برای قضاوت دربا‌ره‌اش به مخاطب بدهند. لازم به‌ذکر است که نسخه‌ی دیجیتال این فیلم از فناوری DolbyVision HDR بهره می‌برد؛ یک فناوری که موجب افزایش بهره‌وری در کیفیت حاشیه‌های صوتی فیلم از جمله موسیقی متن فیلم در نمایش خانگی فیلم‌ها می‌شود. هم‌چنین در بحث تصویر، نسخه‌ی‌ دیجیتال این فیلم دارای فناوری HDR10 + است. این یک فناوری جدید است که “میزان روشنایی و کنتراست را برای هر صحنه بهینه ساخته و باعث می‌شود تا مناطق روشن، روشن‌تر و مناطق تیره، تیره‌تر شود تا تجربه تماشای فیلم‌ها تا حد بالایی واقعی به‌نظر برسد. 

در خلاصه‌ی رسمی این فیلم آمده است:

سرنوشت دنیا بار دیگر در دستان زن شگفت‌انگیز است و تنها او می‌تواند این سرنوشت را تغییر دهد. در این فیلم دیانا پرنس (با بازی گال گدوت) در دهه‌ی ۹۰ پر جنب و جوش و پر زرق و برق، به‌آرامی روزگار می‌گذراند. با این‌که او در این زمان تمامی قدرتش را به‌طور کامل در اختیار دارد ولی از این قدرت‌ها به‌صورت ناشناس بهره می‌برد. اما در پی اتفاقی، دیانا باید مستقیماً به کانون توجهات قدم بگذارد و تمام خرد، قدرت و شجاعت خود را جمع کند تا بشر را از دنیای ساخته شده توسط خودش نجات دهد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.