کریس پاین از سکانس احساسی Wonder Woman 1984 می گوید

11 February 2021 - 18:28
کریس پاین و گل گدوت

توجه: متن زیر، درباره یکی از سکانس‌های پایانی فیلم Wonder Woman 1984 است. درصورتیکه هنوز این فیلم (و نسخه اول آن) را تماشا نکرده‌اید، ادامه این متن را نخوانید!

یکی از بهترین سکانس‌های فیلم زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ (Wonder Woman 1984)، نه مربوط به سکانس‌های اکشن آن است و نه به کمند طلایی شخصیت زن شگفت‌انگیز ارتباط دارد. این سکانس، سکانس مربوط به خداحافظی دو شخصیت اصلی فیلم با یکدیگر است.

اکنون کریس پاین (Chris Pine) در یک مصاحبه، درباره این سکانس صحبت کرده است و می‌گوید که مهم‌ترین دلیل موفقیت این سکانس، هم بازی‌اش گل گدوت (Gal Gadot) و البته کارگردانی پتی جنکینز (Patty Jenkins) بوده است.

در این سکانس، دایانا (گدوت) و استیو (پاین) به تازگی متوجه شده‌اند که استفاده از سنگ آرزو برای برآورده کردن آرزوهایتان، باعث از دست رفتن چیزی که اهمیت زیادی برایتان دارد می‌شود و چون دایانا آرزوی برگشت استیو را کرده بود، اکنون قدرت‌هایش را از دست داده است.

در این بین و در حالی‌که شهر را آشوب فرا گرفته است، استیو سرانجام دایانا را راضی می‌کند که آرزوی خود را پس بگیرد تا بتواند به مردم کمک کند. البته انجام این کار به این معنی خواهد بود که اسیتو دوباره جانش را از دست خواهد داد. در نهایت این دو با چشمانی گریان، از یکدیگر خداحافظی می‌کنند تا یکی از بهترین سکانس‌های فیلم را تماشا کرده باشیم.

پاین درباره این سکانس، چنین می‌گوید:

این سکانس را در خیابان پنسیلوانیا (یکی از مهم‌ترین خیابان‌های شهر واشنگتن؛ پایتخت آمریکا) فیلم‌برداری کردیم. در طی آخر هفته، چندین صحنه مرتبط با آن سکانس را ضبط کردیم و در ادامه، آن صحنه را بازی کردیم.

پاین در ادامه از سختی‌های فیلم‌برداری این سکانس و از دلایل موفقیتش می‌گوید:

سکانس بسیار سختی برای بازی بود چراکه در طی آن روز، سکانس‌های اکشن زیادی را باید انجام می‌دادیم و البته این یک سکانس احساسی برای وی (گدوت) بود. پتی (جنکینز) نیز تمام تلاشش را کرد تا به ما فضای کافی را بدهد تا بتوانیم آن سکانس را به خوبی درک کنیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن، آن را بازی کنیم. وی (جنکینز) خیلی برای آن سکانس به ما فشار آورد تا بتوانیم به واقعی‌ترین و صادقانه‌ترین شکل ممکن، آن را بازی کنیم. در مجموع باید بگویم که دلیل موفقیت آن سکانس، گل (گدوت) بود که احساساتش را به نمایش گذاشت و البته پتی بخاطر سخت‌گیری که انجام داد.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.