کارگردان Blade Runner 2049 از انتظارات بالای طرفداران از این فیلم آگاه است

16 January 2017 - 11:00

دنیس ویلنوو (Denis Villeneuve)، پس از ساخت فیلم‌های موفقیت‌آمیزی با بودجه‌ی متوسط، از جمله Arrival «ورود»، Sicario «سیکاریو» و Prisoners «زندانیان»، تصمیم به کارگردانی فیلمی با بودجه بالا تحت عنوان Blade Runner 2049 «بلید رانر ۲۰۴۹» گرفت، که دنباله‌‌ی فیلم کلاسیک و کالت Blade Runner «بلید رانر» خواهد بود و طرفداران انتظار بالایی از آن دارند. با سینما گیمفا همراه باشید.

ویلنوو در جریان مصاحبه‌اش با The Canadian Press، گفت که به‌خوبی از انتظار بالای طرفداران از این دنباله و فشاری که بر رویش هست، آگاه است.

“سطح انتظارات از این فیلم بسیار بالاست و افراد زیادی با آغوش باز –و یک چوب بیسبال- منتظر این فیلم هستند. دلایل واضح این (سطح از) انتظارات این است که فیلم نخست، شاهکار بود و (فیلم دوم) پروژه‌ای بسیار ریسکی و چالشی محسوب می‌شود. اما من می‌گویم که این باارزش‌ترین و هیجان‌انگیزترین تجربه‌ی زندگی من تاکنون بوده‌است و (از بابت آن) بسیار هیجان زده‌ام.”

او همچنین خواست که طرفداران بدانند که Blade Runner 2049 حاوی المان‌های زیادی از فیلم اصلی خواهد بود و به ریشه‌اش پایبند است:

“فیلم نخست، یک فیلم نوآر (Noir) بود؛ همراه با سطح زیادی از مضامینی نظیر افسردگی و بحران وجودی انسان. ما از فضای فیلم نخست فاصله نخواهیم گرفت. (Blade Runner 2049) همان سبک و همان اتمسفر را دارد.”

اکران عمومی Blade Runner 2049، از روز جمعه ۱۴ مهرماه ۱۳۹۶ (۶ اکتبر ۲۰۱۷ میلادی) در سراسر سینماهای جهان آغاز خواهد شد.

منبع : DarkHorizons

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.