برترین سریال های سال ۲۰۲۰ – بخش اول

13 February 2021 - 10:58
برترین سریال‌های سال 2020

یکی از بهترین قسمت‌های سال ۲۰۲۰ سریال‌های پخش شده در این سال بوده که در ادامه این مقاله نگاهی به برترین سریال‌های این سال خواهیم انداخت.

در ادامه با بخش اول معرفی برترین سریال‌های سال ۲۰۲۰ با ما همراه باشید.

۳۰- The Flight Attendant

The Flight Attendant

در این سریال درام کمدی شاهد بهترین نقش‌آفرینی کیلی کوئوکو تا به الان در کنار رزی پرز و میشل گومز بوده‌ایم. کوئوکو در این سریال ثابت کرده که توانایی بازیگری او فراتر از چیزی که تصور شده می‌باشد.

۲۹- The Boys

The Boys

در نتیجه فصل اول سریال، بوچر و پسران علاوه بر وظیفه برملا کردن فساد The Seven و سو استفاده از ابرقدرت‌هایشان، به جرم قتل در حال فرار از دست مقامات می‌باشند.

۲۸- Big Mouth

Big Mouth

در حال حاضر سریال انیمیشنی Big Mouth به یکی از جذاب‌ترین سریال‌های تلویزیونی تبدیل شده است. در طی چندین فصل این سریال رشد خود را نشان داده. در فصل چهارم این سریال توانسته که جذابیت خود را حفظ کند و با معرفی کاراکترهای جدید به شکلی دوست‌داشتنی موضوعاتی مانند نژادپرستی و افسردگی را هدف قرار داده است.

۲۷- The Crown

The Crown

سریال The Crown تا به الان سریال جذابی بوده اما با در نظر گرفتن الیویا کولمن در نقش ملکه، جیلین اندرسون در نقش مارگارت تاچر و الیزابت دبیکی در نقش پرنسس دایانا، این فصل جذاب‌ترین فصل سریال خواهد بود.

۲۶- The Mandalorian

The Mandalorian

این سریال اسپین‌آفی از مجموعه محبوب Star Wars می‌باشد و داستان این سریال به خوبی نوشته شده اما یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سریال حضور Baby Yoda در سریال بوده است.

۲۵- The Queen’s Gambit

The Queen's Gambit

اقتباس کمپانی نتفلیکس از رمان والتر تویس توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. این مینی سریال یک دختر یتیم به نام بث هارمون را دنبال می‌کند که قصد دارد به بهترین بازیکن شطرنج دنیا تبدیل شود.

۲۴- I Know This Much is True

I Know This Much is True

مارک رافلو در این سریال در نقش دو دوقلوی همسان حضور پیدا کرده که به شدت با هم متفاوت بوده‌اند. این سریال دامینیک و توماس را دنبال خواهد کرد، دامینیک وظیفه غیرممکن کمک به کنترل اسکیزوفرنی پارانوئید برادر خود را برعهده دارد. این سریال شامل یکی از بهترین روایت‌های داستان و بازیگری سال ۲۰۲۰ بوده است.

۲۳- Taste the Nation with Padma Lakshmi

Taste the Nation with Padma Lakshmi

پادما لاکشمی نویسنده کتاب آشپزی در سفری به سراسر ایالات متحده به اکتشاف غذاهای متفاوت و فرهنگ‌های مختلف مهاجران می‌پردازد.

۲۲- Lovecraft Country

Lovecraft Country

Lovecraft Country جسورانه‌ترین پروژه شبکه HBO از زمان پخش سریال Watchmen بوده است. این سریال ساخته جی.جی. آبرامز و جوردن پیل بوده و داستان آتیکوس فریمن، دوست خود و عمویش را هنگام سفری در دهه ۱۹۵۰ در آمریکا دنبال خواهد کرد اما اوضاع به سرعت پیچیده خواهد شد.

۲۱- Mythic Quest

Mythic Quest

این کمدی جدید در یک استودیو ساخت بازی‌های کامپیوتری ساخته شده و در مورد جزئیات شرایط بشر، از طریق راه‌های خنده‌دار و نو‌آورانه تحقیق می‌کند.

۲۰- Dead to Me

Dead to Me

احتمال ساخت فصل دوم سریال Dead to Me برای شبکه نتفلیکس ضعیف بود اما خوشبختانه فصل دوم نیز به اندازه فصل اول این سریال جذاب و پیچیده می‌باشد. حالا با یک پرونده قتل دیگر، کریستینا اپل‌گیت و لیندا کاردلیانی طنز تیره این سریال پیش خواهند برد که نسبت به فصل اول قوی‌تر شده است. این سریال دنیایی را می‌سازد که در آن می‌تواند حس شوخ‌طبعی، ترس، ناراحتی و خشم باهم حضور داشته باشند.

۱۹- I May Destroy You

I May Destroy You

در این سریال زندگی معاصر، شهری و مشکلات گریبان‌گیر آن در منظر جدیدی از روابط که تمایز بین رهایی و استثمار است به تصویر کشیده می‌شود.

۱۸- I’ll Be Gone in the Dark

I'll Be Gone in the Dark

داستان قاتل Golden State داستانی ترسناک است. در طول یک دهه، این هیولای ناشناس در ایالت کالیفورنیا ۱۳ نفر را به قتل رسانده است. سال‌ها بعد زنی به نام میشل مک‌نامارا درگیر این پرونده شده و با مدارکی که قبلاً به آن‌ها توجهی نشده بود پرونده را حل خواهد کرد.

۱۷- Perry Mason

Perry Mason

این سریال ریبوت سریالی با همین نام در سال ۱۹۵۷ بوده و کمبودهای این سریال با بازی فوق‌العاده متیو ریس، جان لیسگو و تاتیانا مازلانی جبران شده است. این سریال درباره یک وکیل مدافع کم سابقه که مهم‌ترین پرونده عمرش را به دست می‌گیرد است.

۱۶- The Great

The Great

در این سریال ال فانینگ در نقش یک پرنسس آلمانی که برای ازدواج با امپراتور خطرناک، پیتر سوم به روسیه فرستاده شده، حضور پیدا کرده است. تصوری که فانینگ از عشق داشته با این حقیقت که پیتر فردی خشن، دمدمی مزاج، کوته فکر و برای روسیه خطرناک بوده است، نابود خواهد شد و کاترین برای سرنگونی پیتر و حکومت به روسیه برنامه‌ریزی می‌کند.

۱۵- Cheer

Cheer

این مستند درباره تشویق کنندگان کالج ناوارو می‌باشد که خود را برای بزرگترین لحظه زندگیشان آماده می‌کنند. این مستند در طی یک سال تحصیلی فیلم‌برداری شده که در نهایت به رقابت هیجان‌انگیز ساحل دیتونا می‌رسد.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.