تریلر فیلم Happily منتشر شد

11 February 2021 - 23:43
فیلم Happily

تریلر فیلم Happily از کمپانی Saban Films که یک کمدی-رمانتیک تاریک با بازی جوئل مک‌هیل (Joel McHale) و کری بیشی (Kerry Bishé) می‌باشد، منتشر شد.

مک‌هیل با کارنامه بازی در سریال Community و بیشی با کارنامه بازی در سریال Halt and Catch Fire در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

می‌توان گفت این فیلم از بن‌دیوید گرابینسکی (BenDavid Grabinski) می‌آید که این فیلم را براساس فیلم‌نامه که خود نوشته است کارگردانی می‌کند. این کمدی پیچیده که جک بلک (Jack Black) از تهیه‌کنندگان آن می‌باشد، در جشنواره فیلم ترایبکا در سال ۲۰۲۰ برای اولین بار به نمایش درآمد ولی سرانجام در ماه مارس امسال به صورت سراسری اکران می‌شود. با چنین سروصدایی پیرامون این فیلم و همچنین تریلر جالب آن، بهتر است برای خود یک یادآوری برای انتشار این فیلم تنظیم کنید.

چیزهای دوست‌داشتنی زیادی در تریلر فیلم Happily وجود دارد. مک‌هیل و بیشی در نقش تام و ژانت، یک زوج خوشبخت هستند که هرگز از یکدیگر سیر نمی‌شوند. به طور جدی، چه شرایط بد باشد و چه خوب تام و ژانت دیوانه‌وار عاشق یکدیگرند. در حقیقت، در حالی که آن‌ها سرگرم یکدیگر هستند، دوستانشان از نحوه ابراز علاقه و احساسات آن‌ها برانگیخته و اذیت می‌شوند. کاری باید این وسط انجام شود و همان طور که در تریلر مشاهده می‌کنید دوستان تام و ژانت حاضرند هر کاری را برای مهار این زوج انجام دهند. اما وقتی تام و ژانت به این موضوع شک می‌کنند که چیزی این وسط می‌لنگد، آن‌ها شروع به زیر سوال بردن همبستگی روابط خود می‌کنند.

علاوه بر مک‌هیل و بیشی، این فیلم شامل بازیگران دیگری از جمله استفن روت (Stephen Root)، پاول شیر (Paul Scheer)، برکین مایر (Breckin Meyer)، ناتالی زی (Natalie Zea)، ناتالی مورالس (Natalie Morales)، شنون وودوارد (Shannon Woodward)، چارلین یی (Charlyne Yi)، کربی هوول-باپتیست (Kirby Howell-Baptiste) و جان دیلی (John Daly) می‌شود. تهیه‌کنندگان این فیلم علاوه بر بلک، اسپنسر برمن (Spencer Berman)، راس کوهن (Ross Kohn) و نانسی لئوپاردی (Nancy Leopardi) هستند.

فیلم Happily قرار است ۱۹ مارس (۲۹ اسفند) در سینماهای متقاضی و به صورت دیجیتال منتشر شود.

تریلر فیلم جذاب Happily را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

در قسمت زیر نیز می‌توانید پوستر رسمی و خلاصه داستان این فیلم را مشاهده نمایید.

فیلم Happily

در فیلم Happily یک زوج خوشبخت متوجه می‌شوند که دوستانشان از رابطه گرمشان کینه دارند. وقتی ملاقات با یک غریبه مرموز منجر به یک مرگ می‌شود، آن‌ها شروع به زیر سوال بردن وفاداری دوستان خود (یا کسانی که به اصطلاح دوست می‌نامیدند) می‌کنند.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.