برترین سریال های سال ۲۰۲۰ – بخش دوم

13 February 2021 - 10:59
برترین سریال های سال 2020

یکی از بهترین قسمت‌های سال ۲۰۲۰ سریال‌های پخش شده در این سال بوده که در ادامه این مقاله نگاهی به برترین سریال‌های این سال خواهیم انداخت.

در ادامه با بخش دوم معرفی برترین سریال‌های سال ۲۰۲۰ با ما همراه باشید.

۱۴- The Last Dance

The Last Dance

مستند The Last Dance درباره دوره حضور مایکل جوردن در تیم Chicago Bulls، به موفقیتی بزرگ تبدیل شده است. کارگردانی این پروژه برعهده جیسون ههیر بوده و این مستند یکی از برترین مستندهای ورزشی ساخته شده تا به الان می‌باشد.

۱۳- Normal People

Normal People

سریال Normal People اقتباس زیبایی از رمان سالی رونی با همین نام بوده که به زیبایی، عشق جوانی را به نمایش کشیده است. در این سریال شاهد رابطه‌ی فوق‌العاده‌ای بین نوجوانان ایرلندی، کونل والدرون و ماریان شریدان خواهیم بود.

۱۲- What We Do in the Shadows

What We Do in the Shadows

اولین فصل اقتباس تلویزیونی از کمدی خون‌آشامی محبوب تایکا وایتیتی نظرات زیادی را به خود جلب کرد اما فصل دوم این سریال نشان‌دهنده قلب و بامزگی گروهی از خون‌آشام‌های بی‌کفایت در جزیره استاتن بوده است.

۱۱- Upload

Upload

سریال Upload به اکتشاف درباره انسانیت و تکنولوژی خواهد پرداخت. در این سریال، یک مرد پس از فوت در یک تصادف مشکوک به سرویس ابری آپلود خواهد شد. هزینه آپلود او برعهده نامزد ثروتمند خود، یک زن خود شیفته که بویی از انسانیت نبرده است، می‌باشد. این سریال ترکیبی از ژانر کمدی، رومانتیک و علمی تخیلی بوده است.

۱۰- Mrs. America

Mrs. America

این سریال با بازی کیت بلانشت درباره مبارزه برای حقوق برابر در دهه ۷۰، یکی از برترین سریال‌های سال ۲۰۲۰ می‌باشد. به دنبال برخی از چهره‌های سرشناس فمنیسم، سریال Mrs. America نگاهی به زندگی افراد شروع کننده این نهضت خواهد انداخت و شیوه داستان‌سرایی این سریال بسیار جذاب بوده است.

۹- Tiger King

Tiger King

این مستند هفت قسمتی نگاهی به دنیای عجیب صاحبان گربه‌سانان بزرگ مانند جو اگزاتیک، کارول باسکین و داک انتل خواهد انداخت.

۸- Dave

Dave

این سریال کمدی درباره زندگی یک رپر یهودی به نام Lil Dicky می‌باشد. خلاصه این سریال به شکل فوق‌العاده بچگانه به نظر می‌رسد اما این سریال از لحاظ اجرایی یکی از برترین سریال‌های حال حاضر بوده است. در این سریال نگاهی صادقانه به دوستی، بیماری روانی و دنبال کردن رویاهای خود خواهیم انداخت.

۷- Devs

Devs

مینی سریال جدید الکس گارلند، سونویا میزونو را در نقش لیلی چن، یک مهندس تکنولوژی محاسبه کوانتومی بزرگ به نام آمایا دنبال خواهد کرد. هنگام گم شدن سرگی، نامزد لیلی، او در دسیسه افشاگری شرکتی گیر خواهد افتاد.

۶- The Good Place

The Good Place

فصل پایانی این سریال راضی‌کننده و قابل باور بوده و از مفهومی به طور موفق استفاده کرده که سریال‌های دیگر با موفقیت نتوانسته‌اند از آن استفاده کنند. سریال The Good Place امسال پس از چهار فصل به پایان رسید و در حالی که این سریال پر از درس‌هایی درباره فلسفه و اخلاق بوده، پیام این سریال فراتر از زمان و تدریس‌های آکادمیک بوده؛ افراد مهم‌ترین چیز می‌باشند.

۵- Schitt’s Creek

Schitt's Creek

در طول شش فصل این سریال کمدی، این سریال از لحاظ روایت داستانی بهتر و بهتر شده و این سریال در سال ۲۰۲۰ برای هر کاراکتر سریال پایانی واقع‌بینانه را به وجود آورده است.

۴- Hunters

Hunters

در دهه ۱۹۷۰ در آمریکا شکارچی‌های نازی متوجه خواهند شد که رایش چهارمی در حال شکل گرفتن درون ایالت متحده آمریکا بوده و جلوگیری از این موضوع بر عهده آن‌ها می‌باشد. در این سریال لوگان لرمن و آل پاچینو به هنرنمایی پرداخته‌اند.

۳- The Outsider

The Outsider

اقتباس رمان The Outsider استیون کینگ یکی از اولین پروژه‌های درام سال ۲۰۲۰ با هنرنمایی بن مندلسون و سینتیا اریوو بوده که با تحقیقاتی درباره قتل یک پسر جوان شروع خواهد شد. در این سریال شاهد معرفی عوامل ماورالطبیعی خواهیم بود. علاوه بر داستانی ترسناک، هنرنمایی مندلسون و اریوو فوق‌العاده دیدنی می‌باشد.

۲- The Circle

 

The Circle

در این سریال گروهی از رقیبان در یک آپارتمان نگهداری شده و نمی‌توانند یکدیگر را ببیند و فقط از طریق یک برنامه رسانه‌اجتماعی با نام The Circle با یکدیگر در ارتباط بوده‌اند و هدف آن‌ها محبوب ماندن است.

۱- Away

Away

اتفاقات این سریال در آینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد؛ این سریال اولین ماموریت انسانی به مریخ را دنبال خواهد کرد. کاپیتانی ماموریت اطلس برعهده فرمانده اما گرین، یک کهنه‌کار شجاع و سرسخت ناسا خواهد بود که همسر وی، مت پس از یک سکته فلج خواهد شد.

 

منبع : Esquire

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.