پیت دیویدسون ستاره سریال انیمیشنی Fired on Mars خواهد بود

12 February 2021 - 11:58
انیمیشنی کمدی Fired on Mars

پروژه‌های هیجان‌انگیز بسیاری برای پخش در شبکه اینترنتی HBO Max در دست تولید قرار گرفته است. در این هفته خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه این شبکه دستور ساخت سریالی با عنوان Fired on Mars را صادر کرده است. سریال Fired on Mars، انیمیشنی کمدی و بزرگسالانه خواهد بود.

علاوه بر دستور ساخت این سریال انیمیشنی، آن‌ها به صورت رسمی دستور ساخت دو فصل از سریال انیمیشنی Clone High و ۱۰ قسمت از سریال انیمیشنی Velma را نیز صادر کرده‌اند. سریال انیمیشنی Clone High ریبوتی از سریال پخش شده در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ با همین نام که بازیگرانی نظیر فیل لرد (Phil Lord)، کریستوفر میلر (Christopher Miller) و بیل لارنس (Bill Lawrence) در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند می‌باشد. سریال Velma نیز، پیش درآمدی از سریال Scooby-Doo با نقش‌آفرینی میندی کالینگ (Mindy Kaling) می‌باشد.

علاوه بر دستور ساخت این سریال‌های انیمیشنی جدید، شبکه اینترنتی HBO Max سریال انیمیشنی کمدی و بزرگسالانه خود با عنوان Close Enough را نیز برای دو فصل دیگر تمدید کرده است. این سریال، داستان زوجی را تعریف می‌کند که با رسیدن سنشان به سی‌ سالگی، وارد برهه جدیدی از زندگی خود می‌شوند.

تا به حال اطلاعات قابل‌توجه‌ای نیز از سریال Fired on Mars منتشر شده است. اول از همه اینکه می‌دانیم این پروژه، سریال کمدی است که داستانش در محل کار و در محوطه شرکت فناوری روایت خواهد شد. دوم اینکه این شرکت فناوری در کره مریخ واقع شده است، به همین دلیل می‌توان انتظار داشت این سریال ترکیبی از سریال‌های Solar Opposites و Silicon Valley باشد و در عین حال انتظار می‌رود که این پروژه، انیمیشنی بسیار خنده‌دار و سرگرم‌کننده نیز باشد. کارسون مل (Carson Mell) یکی از نویسندگان پیشین سریال کمدی Silicon Valley نیز، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی سریال Fired on Mars استخدام شده است.

علاوه بر کارسون مل، از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال می‌توان به دوستان و همکارانی طولانی او با نام‌های دیو سیروس (Dave Sirus) و پیت دیویدسون (Pete Davidson)، که جزء تیم نویسندگان فیلم‌نامه فیلم The King of Staten Island کمپانی Universal Pictures نیز بوده‌اند، اشاره کرد. علاوه بر تهیه‌کنندگی اجرایی، پیت دیویدسون وظیفه صداپیشگی یکی از کاراکترهای این سریال را نیز بر عهده خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که پیت دیویدسون نقش کدام کاراکتر را در این سریال ایفا خواهد کرد و آیا اینکه نقش او نقشی بزرگ است یا کوچک.

طبق گزارش وب‌سایت هالیوود ریپورتر، سریال Fired on Mars براساس انیمیشن کوتاه تولید شده در سال ۲۰۱۶ توسط نیت شرمن (Nate Sherman) و نیک وکی، ساخته خواهد شد. این انیمیشن کوتاه را می‌توان در وب‌سایت به اشتراک‌گذاری ویدیویی با نام Vimeo تماشا کرد و داستان آن نیز بر روی مردی تمرکز دارد که از کارش در سیاره مریخ اخراج شده است.

بدون شک همکاری پیت دیویدسون در ساخت این پروژه، کمک بسیاری را به این سریال خواهد کرد و باعث خواهد شد که توجه‌ها به این سریال انیمیشنی جلب شود و در عین حال نیز، او به عنوان بازیگر با صداپیشگی در این پروژه به زمینه جدیدی (سریال‌های انیمیشنی) وارد خواهد شد. این بازیگر برنامه Saturday Night Live (برنامه‌ای مربوط به آخرشب در آمریکاست) تا به حال در کارنامه خود در پروژه‌های اندکی به عنوان صداپیشه حضور داشته است. در واقع بزرگ‌ترین کار او در این زمینه، فیلم انیمیشنی با عنوان Marmaduke می‌باشد که او در آن در نقش مارمدوکه (توله‌سگی اصلی این انیمیشن) صداپیشگی کرده و قرار است که در زمانی در آینده به نمایش گذاشته شود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.