اطلاعات جدیدی از نقش کریس ایوانز در فیلم The Gray Man منتشر شد

12 February 2021 - 11:58
فیلم The Gray Man

برادران روسو با نام‌های آنتونی روسو (Anthony Russo) و جو روسو (Joseph Russo) اطلاعات جدیدی را از نقش منفی کاراکتر کریس ایوانز (Chris Evans) در فیلم جاسوسی، بزرگ و بسیار پرهزینه شبکه نتفلیکس با نام The Gray Man منتشر کردند.

این فیلم براساس رمان نوشته شده در سال ۲۰۰۹ توسط مارک گرینی (Mark Greaney) با عنوان The Gray Man ساخته خواهد شد. صحبت‌ها با این دو کارگردان برای اقتباس از این رمان، از سال ۲۰۱۴ و پس از به اتمام رسیدن روند کارگردانی فیلم Captain America: The Winter Soldier توسط آن‌ها آغاز شده است. در آن زمان برادران روسو تقریباً کارگردان‌های ناشناخته‌ای به شمار می‌آمدند.

این دو کارگردان، وظیفه هدایت فیلم‌های بیشتری را از آن موقع تا به حال بر عهده گرفته‌اند و کارنامه آن‌ها اکنون با فیلم‌های بزرگ و بسیار موفق، پر شده است که از فیلم‌های آینده آن‌ها می‌توان به فیلم Cherry شبکه اپل تی‌وی پلاس با نقش‌آفرینی تام هالند (Tom Holland)‌ اشاره کرد و پیش از این نیز، آن‌ها وظیفه کارگردانی پرفروش‌ترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول با نام‌های Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame را بر عهده داشته‌اند که فیلم Avengers: Endgame آن‌ها نیز توانسته است که لقب پرفروش‌ترین فیلم تاریخ را از آن خود کند.

جو روسو نیز در این حین، کار نوشتن فیلم‌نامه فیلم جاسوسی و دلهره‌آور شبکه اینترنتی نتفلیکس با عنوان Extraction و با نقش‌آفرینی کریس همسورث (Chris Hemsworth) را انجام داده است. پس از به نمایش درآمدن این فیلم، Extraction به سرعت تبدیل به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های به نمایش درآمده در شبکه اینترنتی نتفلیکس شد. پروژه بعدی مورد انتظار این دو کارگردان، فیلم The Gray Man می‌باشد که هم آنتونی روسو و هم جو روسو برای هدایت این فیلم با شبکه نتفلیکس همکاری خواهند کرد.

طبق گزارش‌های منتشر شده، بودجه ساخت فراهم شده برای این فیلم جاسوسی و دلهره‌آور توسط کمپانی نتفلیکس، مبلغی بالغ‌بر ۲۰۰ میلیون دلار می‌باشد که با این بودجه، فیلم The Gray Man تبدیل به گران‌ترین فیلمی شده که کمپانی نتفلیکس تا به حال در تاریخ این شبکه اقدام به تولید آن کرده است. بازیگران بزرگ و چشم‌گیری در این فیلم نقش‌آفرینی خواهند کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به رایان گاسلینگ (Ryan Gosling)، آنا د آرماس (Ana de Armas) و کریس ایوانز اشاره کرد که ایوانز، نقش منفی اصلی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

اخیراً در طی صحبت‌های جدید برادران روسو با پادکست Lights Camera Barstool، این دو کارگردان در مورد پروژه بعدی‌شان یعنی فیلم The Gray Man نیز به صورت کوتاهی صحبت به میان آوردند. آن‌ها این پروژه را تفسیر مدرنی از ژانر فیلم‌های جاسوسی و دلهره‌آور که از سری فیلم‌های جیمز باند نیز الهام گرفته خوانده‌اند.

علاوه بر این، آن‌ها پروژه The Gray Man را فیلم بزرگی و سرشار از موضوعاتی مدرن نامیده‌اند. همچنین جو روسو در طی صحبت‌هایش در این پادکست، اطلاعات جدیدی را از نقش منفی کاراکتر کریس ایوانز در این فیلم مشخص کرد. زمانی که از او به شوخی پرسیده شد که آیا کریس ایوانز مانند کاراکترش در فیلم Knives Out، در این پروژه نیز ژاکت بافتنی را به تن خواهد کرد یا خیر، جو روسو در جواب به این پرسش گفت:

بله دقیقاً (با خنده)، نه او در این فیلم لباس‌های دیوانه کننده‌ای را خواهد پوشید. او در این پروژه کاراکتر خاصی دارد و او (برخلاف فیلم‌های قبلی‌اش در دنیای سینمایی مارول) در نقش منفی ظاهر خواهد شد، بنابراین کاراکترش (در این فیلم) بسیار جالب خواهد بود و من فکر می‌کنم که او انعطاف‌پذیری زیادی را از خود نشان در این نقش خواهد داد.

در حالی که در ابتدا قرار بوده که روند تولید این فیلم از ماه دسامبر سال پیش به صورت رسمی آغاز شود ولی اکنون طبق گفته برادران روسو، به علت ویروس کرونا و شرایط به وجود آمده توسط این ویروس، تاریخ آغاز فیلم‌برداری این فیلم به ماه مارس ۲۰۲۱ (اسفند ماه ۱۳۹۹) منتقل شده است.

رایان گاسلینگ در این فیلم، در نقش کاراکتری با نام کورت جنتری که مأمور سابق سازمان CIA بوده و اکنون تبدیل به آدمکش شده ظاهر خواهد شد، در حالی کریس ایوانز نیز در نقش کاراکتری با نام لوید هانسن که پیش از این با کورت جنتری در سازمان CIA کار کرده، در مقابل او نقش‌آفرینی خواهد کرد. قرار است که درگیری‌های بین این دو نفر در این فیلم، در مقیاسی بسیار بزرگ و جهانی اتفاق بیفتند.

علاوه بر این‌ها، برادران روسو پیش از این نیز اعلام کرده‌اند که فیلم The Gray Man، فیلم دلهره‌آور و جاسوسی مانند فیلم Captain America: The Winter Soldier خواهد بود که داستانش در محیط مدرنی از شبکه‌های جاسوسی تعریف خواهد شد.

با توجه به همه این موارد، فیلم The Gray Man پتانسیل تبدیل‌ شدن به بزرگ‌ترین فیلم خلق شده توسط کمپانی نتفلیکس، هم از لحاظ میزان محبوبیت و هم از لحاظ ارزش‌های کیفی را در اختیار خواهد داشت و با توجه به منبع اقتباس این فیلم که شامل نه جلد از سری رمان‌های The Gray Man می‌باشد، حتی امکان دارد که این پروژه بتواند فرنچایزی را نیز برای کمپانی نتفلیکس خلق کند.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.