فلورانس پیو نقش اصلی فیلم سایبرنتیک Dolly را بدست آورد

12 February 2021 - 11:59
فلورانس پیو

خبرگذاری Deadline تایید کرده است که فلورانس پیو (Florence Pugh) در فیلم Dolly از اپل تی‌وی پلاس بازی خواهد کرد.

پیو نقش یک ربات همراه باهوش را بازی می‌کند که صاحب خود را کشته و سپس ادعا می‌کند که او گناهکار نیست؛ درخواست وکیل می‌کند و به دادگاه می‌رود. این فیلم یک اثر علمی-تخیلی و دیستوپیا (پادآرمان‌شهر) در آینده نزدیک است که با یک درام هیجان‌انگیز کلاسیک در فضای دادگاه ترکیب می‌شود و پیو مرکز سایبرنتیک تمام این داستان خواهد بود.

حجم اطلاعات داده شده زیاد بود نه؟ حالتان خوب است؟ احتیاج به یک لیوان آب ندارید؟ پس بیایید ادامه دهیم.

من فکر می‌کنم این فیلم به نوعی مثل ماده مخدر است. این فیلم تلافی عجیب و غریبی از ژانر‌ها است و نمایانگر یک فیلم هیجان‌انگیز، دراماتیک و سورئال با بازی نامزد جایزه آکادمی یعنی پیو است. از اعتبارات پیو می‌توان به بازی او در فیلم‌های Midsommar، Don’t Worry Darling و The Maid اشاره کرد. این فیلم ژانر بسیار جالبی برای بازی کردن دارد و من خیلی خوشحالم که پیو قرار است با تمام توان به آن جان ببخشد. همچنین این فیلم به مکالمات بسیار جذاب و جالبی که همه ما درباره هوش مصنوعی داریم می‌پردازد و آن‌ها را گسترش می‌دهد. در این فیلم این گونه به نظر می‌رسد که به جای “اگر” یک کلمه دیگر مثل “وقتی” وجود دارد تا ربات‌ها صاحب ادراک شده و مرز‌های معمول هوش را جابه‌جا کرده و مانند بقیه ما خواستار حقوق خود باشند. چرا این مکالمه را در این ژانر هیجان‌انگیز حقوقی (منظور همین فیلم) که اخیرا خیلی شاهد آن در دنیای سینما نیستیم اعمال نکنیم؟

فیلم‌نامه فیلم Dolly قرار است توسط ونسا تیلور (Vanessa Taylor)، شناخته شده به خاطر نویسندگی فیلم‌نامه The Shape of Water، و درو پیرس (Drew Pearce)، شناخته شده به خاطر نویسندگی فیلم‌نامه Hotel Artemis نوشته شود. تیلور و پیرس همچنین در کنار شریک بخش تهیه‌کنندگی پیرس یعنی ایان فیشر (Ian Fisher)، تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.