کمپانی دیزنی همچنان متعهد به پخش فیلم Black Widow در سینماها است

12 February 2021 - 13:42

همچنان انتظار می‌رود که فیلم ابرقهرمانی کمپانی مارول با نام Black Widow، به جای پخش در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس، در سینماها به نمایش گذاشته شود.

مدیرعامل کمپانی دیزنی با نام باب چاپک (Bob Chapek) در روز پیش، درباره این فیلم گفت:

ما همچنان برنامه‌ریزی کرده‌ام تا این فیلم را در سینماها به نمایش بگذاریم.

سپس او در ادامه گفت:

ما با دقت بسیاری وضعیت (حال حاضر) را رسد خواهیم کرد تا ببینیم که آیا نیازی خواهد بود که در این استراتژی‌مان تغییری ایجاد کنیم یا خیر.

فیلم Black Widow قرار است که در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

علاوه بر این، باب چاپک در طی صحبت‌هایش گفت مواردی که آن‌ها در این باره به رسد کردن خواهند پرداخت شامل تعداد سینماهای تعطیل شده در کشور آمریکا (به علت شیوع ویروس کرونا)، میزان علاقه بینندگان به تماشای فیلم‌ها و آمدن به سینماها و همچنین وضعیت همه‌گیری ویروس کرونا می‌باشد.

دیزنی که کمپانی مادر مارول است، متحد سرسختی برای به نمایش گذاشتن فیلم‌ها در سینماها می‌باشد و تا به حال از پخش فیلم‌های ابرقهرمانی مارول در شبکه اینترنتی خود با نام دیزنی پلاس سر باز زده است.

در عین حال نیز، کمپانی دیزنی فیلم‌های دیگری را از دنیای سینمایی مارول برای پخش در اختیار دارد، که این کمپانی آنها را از تاریخ می ۲۰۲۰ (اردیبهشت ماه ۱۳۹۹) تا به حال به علت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها در قفسه‌ها قرار داده تا در نهایت با بهبود وضعیت همه‌گیری ویروس کرونا این فیلم‌ها را در سینماها به نمایش بگذارد.

کمپانی دیزنی نیز تا به حال، برخی از فیلم‌های تولیدی‌اش مانند فیلم‌های Mulan و فیلم انیمیشنی آینده آن‌ها با عنوان Raya and the Last Dragon را در شبکه اینترنتی خود با نام دیزنی پلاس با هزینه ۲۹.۹۹ دلاری در دسترس مخاطبان قرار داده است. فیلم انیمیشنی Raya and the Last Dragon قرار است که در تاریخ ۶ مارس (۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۹) به صورت هم‌زمان هم در سینماها و هم در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس به نمایش گذاشته شود.

در عین حال نیز، کمپانی دیزنی انیمیشن پیکسار با نام Soul را بدون دریافت هیچ‌گونه هزینه اضافه‌ای از مشترکان خود در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس، در روز کریسمس به نمایش گذاشته و این کار آن‌ها باعث افزایش تعداد مشترکان این شبکه در روزهای پایانی سال ۲۰۲۰ شده است. تعداد مشترکان این سرویس اینترنتی در حال حاضر ۹۴.۹ میلیون نفر می‌باشد.

اولین تأخیر صورت گرفته در تاریخ پخش فیلم Black Widow با نقش‌آفرینی اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) در نقش بیوه سیاه نیز، انتقال آن به ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ماه ۱۳۹۹) بوده و سپس پس از آن، دوباره پخش این فیلم به ماه می ۲۰۲۱ موکول شده است.

از دیگر فیلم‌های که کمپانی مارول برای پخش در سال جاری آماده کرده‌اند، می‌توان به فیلم‌ Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings، فیلم Eternals و فیلم تولیدی دیگر آن‌ها با همکاری کمپانی سونی با نام Spider-Man 3 اشاره کرد.

فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings برای پخش در تاریخ ۹ ژوئیه (۱۸ تیر ماه ۱۴۰۰)، Eternals در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان ماه ۱۴۰۰) و Spider-Man 3 نیز در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر ماه ۱۴۰۰) در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

در حال حاضر سریال WandaVision از کمپانی مارول در حال پخش در شبکه دیزنی پلاس می‌باشد و آن‌ها برای چند سال آینده، ۱۰ سریال دیگر را نیز برای پخش در این شبکه برنامه‌ریزی کرده‌اند. از این سریال‌ها می‌توان به سریال Hawkeye با نقش‌آفرینی جرمی رنر (Jeremy Renner)، سریال Loki با نقش‌آفرینی تام هیدلستون (Tom Hiddleston) و سریال Falcon and the Winter Soldier با نقش‌آفرینی آنتونی مکی (Anthony Mackie) و سباستین استن (Sebastian Stan) اشاره کرد که کمپانی مارول آن‌ها را در سال جاری در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس به نمایش خواهد گذاشت.

علاوه بر این سه سریال، انتظار می‌رود که سریال Ms. Marvel نیز در زمانی در سال ۲۰۲۱ به نمایش گذاشته شود.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.