فصل هشتم، آخرین فصل سریال بروکلین نه-نه خواهد بود

12 February 2021 - 14:04
سریال بروکلین نه-نه

سریال کمدی بروکلین نه-نه (Brooklyn Nine-Nine)، یکی از موفق‌ترین سریال‌های کمدی دهه اخیر تلویزیون بوده است که تاکنون ۷ فصل از آن پخش شده است. اکنون با اعلام شورانر این سریال، قرار است با پایان فصل هشتم، این سریال نیز به پایان برسد.

این سریال که از سال ۲۰۱۳ پخش آن آغاز شد، ابتدا از طریق شبکه فاکس پخش شد اما ۳ فصل بعدی آن از طریق شبکه NBC پخش شد. داستان سریال درباره کاراگاهان پاسگاه شماره ۹۹ محله بروکلین در شهر نیویورک است.

دن گور(Dan Goor)، شورانر این سریال درباره پایان این سریال گفت:

باید از شبکه NBC و بخش تلویزیونی یونیورسال تشکر کنم که اجازه دادند آن پایانی که شایسته هواداران و شخصیت‌های سریال بود را بسازیم. وقتی به همراه مایک شور (Mike Schur)، فیلم‌نامه قسمت نخست را به اندی (سمبرگ – Andy Samberg) دادیم، وی گفت که می‌خواهد در این سریال حضور داشته باشد اما به شرطی‌که تعداد قسمت‌های آن دقیقا ۱۵۳ قسمت باشد. یعنی دقیقا همان تعدادی که من و شور می‌خواستیم (شوخی) و با همان تعداد سریال به پایان خواهد رسید.

اندی سمبرگ که در نقش نخست سریال و در نقش جیک پرالتا (Jake Peralta) به ایفای نقش می‌پردازد، برای بازی در این سریال موفق به کسب جوایز مختلفی چون گلدن گلوب شده است. آندره بروگر (Andre Braugher) نیز که در نقش فرمانده این پاسگاه به ایفای نقش پرداخته، موفق به کسب ۴ نامزدی امی شده است. خود سریال نیز جوایز فراوانی را کسب کرده است که از جمله آن می‌توانیم به کسب گلدن گلوب بهترین سریال کمدی پس از پخش فصل نخست آن، اشاره کنیم.

لیزا کتز (Lisa Katz) یکی از مدیران NBC درباره پایان این سریال گفت:

روزی که اعلام کردیم بروکلین نه-نه از این به بعد از طریق شبکه NBC پخش خواهد شد را کاملا به یاد دارم. همیشه علاقه زیادی به شخصیت‌های این سریال داشته‌ایم چراکه توانسته‌اند باعث خنده ما شوند و با آنها ارتباط برقرار کرده‌ایم. باید از همکار عزیزم، دنی گور، تیم نویسندگان، تهیه کنندگان و البته تیم بازیگری فوق العاده این سریال، یک تشکر ویژه کنم چراکه یکی از بهترین سریال‌های کمدی تاریخ را ساختند

یونیورسال نیز در یک بیانیه جدا، به خبر پایان این سریال واکنش نشان داد.

بروکلین نه-نه یکی از جواهرات ژانر کمدی بود. این سریال دوران فوق العاده‌ای نه در یک که در دو شبکه مختلف داشت و در قلب میلیون‌ها هوادار در سراسر دنیا، جای گرفت. می‌خواهیم قدردانی ویژه خود را نسبت به اندی سمبرگ و آندره بروگر و سایر تیم بازیگری فوق العاده سریال، تیم با استعداد نویسندگی، تهیه کنندگان و سایر عوامل فیلم، ابراز کنیم. البته تشکری ویژه از شورانر فوق العاده سریال، دن گور که تا آخرین لحظه دست از تلاش برای ساخت یک کمدی خنده‌دار، بر نداشت. سریال بروکلین نه-نه، دوران خوبی داشتیم (از یکی از تیکه کلام‌های شخصیت پرلتا استفاده می کند: NOICE)

گور در پایان نیز به هواداران سریال گفت:

احساس خوشبختی می‌کنم که توانستم به مدت ۸ فصل با این تیم بازیگری و عوامل فوق العاده کار کنم. افرادی که نه تنها در کار خود فوق العاده هستند که انسان‌های خوبی نیز هستند و در پایان تبدیل به عضوی از یک خانواده شدیم. اما از آن مهم‌تر، احساس خوشبختی می‌کنم بخاطر داشتن بهترین هواداران دنیا که پیش از این، حتی جلوی توقف پخش سریال را گرفته بودند. پایان دادن سریال، تصمیم سختی بود اما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که این بهترین تصمیم برای شخصیت‌ها، داستان و البته هوادارانمان است. می‌دانم که بسیاری از هوادارانمان از شنیدن این خبر ناراحت خواهند شد اما من از اینکه این سریال ۸ فصل به طول انجامید، بسیار خوشحالم

لازم به ذکر است که پخش فصل پایانی سریال بخاطر ویروس کرونا به تعویق افتاده است. این فصل قرار است کوتاه‌ترین فصل سریال باشد و تنها شامل ۱۰ قسمت خواهد بود.

منبع: collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.