جک بلک به کیت بلانشت در فیلم Borderlands پیوست

12 February 2021 - 22:13

جک بلک (Jack Black) به جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis)، کوین هارت (Kevin Hart) و کیت بلانشت (Cate Blanchett) در اقتباسی سینمایی به‌همین نام از بازی کامپیوتری Borderlands پیوست.

الی راث (Eli Roth) کارگردانی این فیلم را با فیلم‌نامه‌ای از کریگ مازین (Craig Mazin) که پیش‌تر برای سریال Chernobyl برنده‌ی جایزه‌ی امی شده بود، برعهده دارد. بلک در این فیلم نقش کلپ‌ترپ (Claptrap) را ایفا خواهد کرد؛ یک ربات بسیار طعنه‌زن که اصلا نمی‌شود روی او برای نجات هم‌تیمی‌هایش حساب کرد. بلک با بازی در این فیلم، مجددا پس از فیلم The House with a Clock in Its Walls با بلانشت هم‌بازی خواهد شد.

راث، کارگردان فیلم، در بیانیه‌ای گفت:

من از هم‌کاری با جک بسیار خوشحالم. کلپ‌ترپ قطعا خنده‌دارترین شخصیت این فیلم خواهد بود و جک بهترین گزینه برای بازی در نقش این شخصیت است.

بلک، اخیرا نقش قبلی خود با نام شلی اوبرن (Shelly Oberon) را در فیلم Jumanji: The Next Level مجددا ایفا نمود. هم‌چنین او قرار است در فیلم ۰½: A Space Age Adventure که به‌کارگردانی و نویسندگی ریچارد لینکلیتر (Richard Linklater) ساخته خواهد شد، ایفای نقش کند.

ناتان کاهانه (Nathan Kahane)، رئیس گروه Lionsgate Motion Picture در بیانیه‌ای که پس از انتخاب جک منتشر کرد، درباره‌ی این انتخاب می‌گوید:

این یکی از هوشمندانه‌ترین تصمیماتی است که ما برای این فیلم گرفتیم. هرکسی که این بازی کامپیوتری را بازی کرده باشد، می‌داند که جک بلک بهترین انتخاب برای این شخصیت است. ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که او انرژی کمیک بی‌پایان و صدای جذاب خود را به فیلم ما اضافه خواهد کرد. او قطعا چیزهای زیادی را با خود به فیلم خواهد آورد.

در Borderlands، بلانشت قرار است در نقش یک سارق افسانه‌ای به‌نام لیلیث (Lilith)، هارت در نقش یک سرباز کارکشته به‌نام رولند (Roland) و کورتیس در نقش تانیس (Tannis)، که یک باستان شناس در پاندورا است، ایفای نقش ‌کنند.

سری بازی‌های کامپیوتری Borderlands ساخته‌ی کمپانی Gearbox Software در سال ۲۰۰۹ و تحت نشر کمپانی ۲K منتشر شد. آخرین نسخه از این مجموعه بازی تحت عنوان Borderlands 3 در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است.

آوی آراد (Avi Arad) و آری آراد (Ari Arad) تحت کمپانی Arad Productions حق اقتباس این مجموعه را برعهده داشته و اریک فیگ (Erik Feig) تحت کمپانی Picturestart، تهیه‌کنندگی این اقتباس سینمایی را برعهده خواهند داشت.

تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم را رندی پیچفورد (Randy Pitchford) که تهیه‌کنندگی مجموعه بازی‌های Borderlands را برعهده دارد و هم‌چنین موسس کمپانی Gearbox Entertainment است، به‌همراه اشتراوش زلنیک (Strauss Zelnick) که مدیر و موسس کمپانی بازی‌سازی Take-Two Interactive است، برعهده دارند. رابرت ملنیک (Robert Melnik) نیز نماینده‌ی کمپانی فیلم‌سازی Lionsgate در این پروژه است.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.