زاوی اشتون برای بازی در نقش شخصیت اصلی منفی به Captain Marvel 2 پیوست

13 February 2021 - 12:27
Captain Marvel

در نهایت Captain Marvel 2 شخصیت منفی اصلی خود را پیدا کرد، یا حداقل، بازیگری که قرار است این مسئولیت را بر عهده بگیرد مشخص شده. طبق گزارشات Deadline استودیوی Marvel اخیراً بازیگر سینمایی Velvet Buzzsaw یعنی زاوی اشتون (Zawe Ashton) را برگزیده تا نقش نامشخص آنتاگونیست اصلی فیلم را بازی کند. اینکه این شخصیت منفی چه کسی قرار است باشد هنوز مشخص نشده. از یک طرف، سرمایه گذاری برای پر و بال دادن به کاراکتری که قرار است فقط در یک فیلم حضور پیدا کند چندان عاقلانه نیست. از طرف دیگر، وجود یک شخصیت منفی قدرتمند در محصولات گذشته، باعث به وجود آمدن تأثیرگذارترین فیلم‌های دنیای مارول شده است. برای Killmonger فقط در یک فیلم حضور داشت ولی اثرگذاری او فوق‌العاده بود.

عملاً هیچگونه جزئیاتی درمورد داستان Captain Marvel 2 در دسترس نیست اما در این حد می‌دانیم که در کنار بری لارسون (Brie Larson) که به عنوان ابرقهرمان اصلی فیلم باز خواهد گشت، مانیکا رمبیو (Monica Rambeau) از مجموعه‌ی WandaVision و همچنین Kamala Khan از سریال بعدی Disney+ یعنی Ms. Marvel را نیز خواهیم داشت.

مگان مک‌دانل (Megan McDonnell)، یکی از ویراستارهای مجموعه WandaVision روی فیلم‌نامه کار می‌کند و در کنار او، نیا داکوستا (Nia DaCosta) که کارگردانی سینمایی Little Woods و نسخه‌ی ریبوت Candyman که هنوز منتشر نشده را انجام داده سکان دار نسخه بعدی کاپیتان مارول خواهند بود.

برای افرادی که فیلم Velvet Buzzsaw را ندیده‌اند، اشتون نقشی به یاد ماندی به عنوان یک دلال اشیای هنری را بر عهده داشت که بر حسب اتفاق به یک سری اثر هنری نفرین شده دست پیدا می‌کند و جالب است ببینیم هنرنمایی بعدی او در Captain Marvel 2 چطور از آب در خواهد آمد.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.