کلیپ جدیدی از کاراکتر سایبورگ در فیلم Justice League Snyder Cut منتشر شد

13 February 2021 - 16:48
فیلم Justice League Snyder Cut

زک اسنایدر (Zack Snyder) اخیرا کلیپ جدیدی را از زندگی پیشین کاراکتر ویکتور استون ملقب به سایبورگ و موسیقی سنگین و جدیدی از Junkie XL (از سازندگان مطرح موسیقی فیلم‌های سینمای هالیوود) را در نسخه خود از فیلم Justice League منتشر کرده است.

در ابتدا قرار بوده که تام هولکنبورگ (Thomas Holkenborg) مقلب به Junkie XL سازنده موسیقی‌های نسخه سینمایی فیلم Justice League باشد ولی پس از خروج زک اسنایدر از این پروژه به دلایل شخصی در سال ۲۰۱۷، این آهنگساز مطرح هالیوودی با آهنگساز دیگری با نام دنی الفمن (Danny Elfman) جایگزین شد. موسیقی‌های ساخت شده توسط Junkie XL یکی از موارد بسیاری بوده که زک اسنایدر برای ساخت فیلم Justice League در نظر داشته ولی پس از جایگزینی این کارگردان توسط جاس ویدون (Joss Whedon) اکثر این موارد به حاشیه رانده شد.

یکی دیگر از موارد دور ریخته شده این فیلم توسط جاس ویدون نیز، داستانی بهتر و عمیق‌تر درباره زندگی پیشین کاراکتر ویکتور استون قبل از تبدیل شدن او به ابرقهرمانی با نام سایبورگ در اوایل این فیلم بوده است. بازیگر این نقش ری فیشر (Ray Fisher) نیز پیش از این، از نحوه برخورد با او توسط کارگردان جایگزین شده فیلم Justice League یعنی جاس ویدون به کمپانی Warner Bros شکایت کرده بود که در نتیجه این شکایتش او از لیست بازیگران حاضر در فیلم The Flash حذف شد.

پیش از این نیز، او قرار بوده که در این فیلم دوباره در نقش کاراکتر سایبورگ حاضر شود ولی اکنون او از این پروژه کنار گذاشته شده است. ری فیشر نیز قسم خورده که دیگر با رئیس فیلم‌های تولیدی کمپانی DC با نام والتر همادا (Walter Hamada) کار نکند ولی با این حال او به دفعات مختلفی از علاقه‌اش نسبت به کار کردن با زک اسنایدر و نسخه اصلی این کارگردان از فیلم Justice League صحبت به میان آورده است. نسخه زک اسنایدر از فیلم Justice League قرار است که در تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند ماه ۱۳۹۹) در شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته شود.

در این فیلم چهار ساعته، به گذشته کاراکتر ویکتور استون نیز پرداخته خواهد شد و اکنون با منتشر شدن کلیپ جدیدی از این کاراکتر، طرفداران می‌توانند نگاه کوتاهی را به پیشینه داستانی او در این فیلم داشته باشند.

این کلیپ کوتاه و جدید را زک اسنایدر در اکانت توییتر خود با طرفداران به اشتراک گذاشته است. در این کلیپ می‌توان مشاهده کرد که ویکتور استون در حال تلاش برای رسیدن به خط دروازه است در حالی که چندین نفر از تیم مقابل او در حال تلاش هستند تا او را متوقف کنند. البته که سرانجام این کاراکتر به خط دروازه می‌رسد. به عنوان جایزه برای طرفداران این فیلم، زک اسنایدر تاریخ پخش تریلر جدید آن را نیز اعلام کرده است. براساس این پست، تریلر جدید فیلم Justice League Snyder Cut در تاریخ ۱۴ فوریه (۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۹) و روز ولنتاین پخش خواهد شد.

تا به حال گزارش‌های متعددی نسبت به گسترش پیدا کردن داستان کاراکتر ویکتور استون در نسخه زک اسنایدر از فیلم Justice League منتشر شده است. زک اسنایدر این کلیپ را در روز پخش مسابقه سوپر بول (مسابقه سالانه فوتبال آمریکایی قهرمانی لیگ فوتبال ملی آمریکا) به اشتراک گذاشته که می‌توان دلیل آن را همخوانی موضوع این کلیپ با این مسابقه دانست و همچنین در عین حال نیز این کارگردان با انتشار این کلیپ به صورت غیر مستقیم به نقش گسترش یافته این کاراکتر در نسخه خود از این فیلم اشاره دارد.

پیش از این نیز، ری فیشر از نحوه پرداخته شدن به کاراکترش در نسخه جاس ویدون از این فیلم و همچنین تغییرات صورت گرفته توسط مدیران اجرایی کمپانی DC ناراحت بوده، چیزی که زک اسنایدر در نسخه خود از این فیلم قصد جبران کردن آن و پرداختن درست به این کاراکتر را دارد.

با وجود اینکه طرفداران این کاراکتر با گسترش پیدا کردن داستانش در این فیلم بسیار خوشحال خواهند شد ولی در عین حال نیز به آن‌ها موضوع تلخی از آینده این کاراکتر و بازیگر در پروژه‌های آینده دنیای گسترده DC یادآوری خواهد شد چرا که به توجه به خروج او از فیلم The Flash و مشخص نبودن پروژه بعدی که او قرار است در نقش ویکتور استون در آن حاضر شود، آینده او در فیلم‌های DC جالب و امیدوارکننده به نظر نمی‌رسد.

در حال حاضر ری فیشر علاقه‌ای به کار کردن با مدیران فعلی فیلم‌های تولیدی کمپانی DC ندارد و با توجه به منتشر شدن جزئیات بیشتری در این باره، کسی نمی‌تواند او را برای این کارش سرزنش کند. خوشبختانه نسخه زک اسنایدر از فیلم Justice League به کاراکترش، چیزی که از ابتدا سزاوار آن بوده را خواهد داد. امیدواریم که به نمایش درآمدن داستان درست سایبورگ در این فیلم باعث شود که دوباره بتوانیم این بازیگر و کاراکترش را در فیلم‌های آینده کمپانی DC نیز مشاهده کنیم.

این تیزر را در کانال یوتیوب مشاهده کنید.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.